Aviseringar
Rensa alla

xbox360 spel

exithere:

t

ah, coop är helt klart det bästa ja. underskattat inslag hos utvecklare verkar det dock som.

SvaraCitera

exithere:

Det känns bara som nya maps som man måste lära sig. Fick mig att sakna fyran faktiskt.

Jo, men precis som i mitt fall så kanske du köpt femman just för att du spelat sönder 4:an totalt. Då är nya banor och nya vapen i stort sett det enda man behöver.

Budolicious:

underskattat inslag hos utvecklare verkar det dock som.

Nej, verkligen inte till konsol. I stort sett varje spel som släpps har coop.

SvaraCitera

kebabkurt:

Nej, verkligen inte till konsol. I stort sett varje spel som släpps har coop.

Möjligt att en stor andel av konsollspelen har det. Men det känns alltid som de spel jag spelar, som jag känner verkligen borde ha en coopdel, inte har det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ah, coop är helt klart det bästa ja. underskattat inslag hos utvecklare verkar det dock som

Ja, jag kan nästan bli sur på nya spel som inte har coop, det käns så gammalt. Usch nu blev jag riktigt sugen på ett bra coop spel.

SvaraCitera

Budolicious:

Möjligt att en stor andel av konsollspelen har det.

Jupp, det har nästan blivit standard, vilket gör att många utvecklare slänger in ett halvfärdigt coop-läge eftersom man måste ha ett sådant, och det är ju inte så lyckat.

exithere:

Ja, jag kan nästan bli sur på nya spel som inte har coop

Precis, standard..

SvaraCitera

Spela Blood/Duke Nukem istället, de har coop.

SvaraCitera

kebabkurt:

Jupp, det har nästan blivit standard, vilket gör att många utvecklare slänger in ett halvfärdigt coop-läge eftersom man måste ha ett sådant, och det är ju inte så lyckat.

Ja, och då ser jag iofs ändå hellre inget coopläge öht än ett halvtaskigt sådant.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Jo, men precis som i mitt fall så kanske du köpt femman just för att du spelat sönder 4:an totalt. Då är nya banor och nya vapen i stort sett det enda man behöver.

Tycker nästan att femman är mer rörig. Banorna dvs, men sen har jag inte spelat cod på ganska länge så jag är ovan. Fast jag är en sån som vägrar läsa mig till hur man gör så jag lär typ aldrig mer lära mig vissa saker igen. Sen känns det väl lite väl att betala massa pengar för att endast få en ny kampanj, nya maps och lite vapen 😛

SvaraCitera

exithere:

Tycker nästan att femman är mer rörig. Banorna dvs,

Ja, bandesignen är inte alls lika bra som i MW. Plus att alla idiotminor som knappt går att desarmera (till skillnad från 4:ans claymores) förstör många banor.

exithere:

Sen känns det väl lite väl att betala massa pengar för att endast få en ny kampanj, nya maps och lite vapen 😛

Nja, typ som att köpa MW 2...

SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Ja, bandesignen är inte alls lika bra som i MW. Plus att alla idiotminor som knappt går att desarmera (till skillnad från 4:ans claymores) förstör många banor.

Men jag måste ha spelat me ett gäng jättenybörjare för jag låg etta på scoreboard flera gånger igår. Det kändes så jävla tråkigt. Fel rum antagligen. Sen är hundarna ett till exempel på rörigt, helt plötsligt har man en hund på ryggen och sekunden efter är man död.

SvaraCitera

exithere:

Men jag måste ha spelat me ett gäng jättenybörjare för jag låg etta på scoreboard flera gånger igår. Det kändes så jävla tråkigt. Fel rum antagligen. Sen är hundarna ett till exempel på rörigt, helt plötsligt har man en hund på ryggen och sekunden efter är man död.

Är du på låg level gör ju matchmaking systemet att du får spela med andra spelare på låg level. Hundarna tycker jag är ett ganska bra tillskott, kör man hardcore så är dem inte svåra att döda. Utan, som du säger, så rör de endast till i gamet. Vilket är ganska roligt på ett sätt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Är du på låg level gör ju matchmaking systemet att du får spela med andra spelare på låg level. Hundarna tycker jag är ett ganska bra tillskott, kör man hardcore så är dem inte svåra att döda. Utan, som du säger, så rör de endast till i gamet. Vilket är ganska roligt på ett sätt.

Men det känns som att det inte finns något system på dem. Jag tänkte mig först att det typ skulle vara så att om man leder så får man hundar också. Men sen kan jag ha spelat graw för mycket. Sen är det nog så att som nybörjare så känns hundarna rörigare än vad dem är.

SvaraCitera

exithere:

Men det känns som att det inte finns något system på dem. Jag tänkte mig först att det typ skulle vara så att om man leder så får man hundar också. Men sen kan jag ha spelat graw för mycket. Sen är det nog så att som nybörjare så känns hundarna rörigare än vad dem är.

Hmm, där hängde jag inte ritktigt med. Sju kills i rad utan att dö så får du ju hundar, det kallar i alla fall jag system...

SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Hmm, där hängde jag inte ritktigt med. Sju kills i rad utan att dö så får du ju hundar, det kallar i alla fall jag system...

Haha sedär... jag säger ju att jag är nybörjare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

exithere:

jag säger ju att jag är nybörjare.

en jävligt skicklig nybörjare..

SvaraCitera