Aviseringar
Rensa alla

World of Warcraft:Cataclysm

Superslan:

Nej det kommer inte bli så. källa vore nice?

polare i skåne , sen hans polare som ja knr sådär [confused]

SvaraCitera

dozzie:

polare i skåne , sen hans polare som ja knr sådär

Ah men det stämmer inte. sry m8

SvaraCitera

WoW= SÄMTA SPELET NÅGONSIN.

SvaraCitera

tevepro:

WoW= SÄMTA SPELET NÅGONSIN.

håll dig ot eller skriv inte alls.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dozzie:

men ni vet väll att alla nya characters man gör på wow: cataclysm börjar på lvl 50

Kan vara myt, men ändå inte helt omöjligt.

Mycket av Azeroth kommer ju förändras och mycket nya quests kommer göras runt om kring där för högre levels - t.ex Tanaris, Desolace osv.

SvaraCitera

Guush:

dozzie: men ni vet väll att alla nya characters man gör på wow: cataclysm börjar på lvl 50

Kan vara myt, men ändå inte helt omöjligt.

rättar mej själv , kanske inte alla characters man gör men iaf vissa av dom [y]

SvaraCitera

Todelo!

Har spelat i bara 4 månader, så vet inte riktigt hur det va innan wotlk kom ut, men ser ändå fram emot den nya expansionen.
Men däremot tauren palladin wtf? Det låter lite.. Eller okej inte lite, sjukt? O gnom shammy låter ju ännu värre? o.O
Men troll druid verkar nice faktist, ska lätt levla upp en sånn när det kommer ut! 🙂
Det där med att alla characters börjar som lvl 50 har jag hört/läst nånstans, minns dock inte var, men det låter ju fan helt cepe? Meningslöst att börja som lvl 50 lixxom? Det SKA vara jobbigt o levla upp en char, en utmaning, för det e väl vad spelet går ut på? Att klara av saker o ting, right?

Whatever, jag ska iaf stå först i kön utanför en spelbutik för o köpa den expansionen [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

CyberDr3am:

Har spelat i bara 4 månader, så vet inte riktigt hur det va innan wotlk kom ut,

Om du gillar Wotlk skulle du älskat tbc och haft sex med pre tbc.

SvaraCitera

Wow var coolt för 5 år sedan.

Att Wow är samma sak som en drog stämmer, men det beror också på hur starkt individens psyke är. Det är samma sak som med alkohol, tycker man det är så jävla gott och trycker i sig flera bärs på en eftermiddag får man stå för det själv.

Men Wow är ämnat för den åldern som jag var då, åt minderåriga som inte kan kontrollera behovet tillräckligt för att det inte ska övergå i ett beroende.

Wow vanilla var jävligt nice måste jag erkänna, alla expansioner + den här är värdelösa.

..... WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SvaraCitera

Guush:

Om du gillar Wotlk skulle du älskat tbc och haft sex med pre tbc.

Haft sex? Njaeo, det tvekar jag på.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Jodå det går alldeles utmärkt, psykiska beroenden är ofta minst lika starka som fysiska.

Nej, du kommer inte dö av psyiska beroende såvida du inte begår självmord.

SvaraCitera
Issen

Dreamcypher:

Nej, du kommer inte dö av psyiska beroende såvida du inte begår självmord.

Kan man visst göra, har tillome hänt med WoW.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Nu kan vilken noob som helst få bra gear genom att nöta. Det har förstört spelet.

+1

SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Kan man visst göra, har tillome hänt med WoW.

Nej.

SvaraCitera

wow <3

SvaraCitera