Aviseringar
Rensa alla

Vilken bok läser du just nu?

older comments

Ämnesstartare

snor: men tkr det är tråkigt att lyssna

+11111
provade en period men det var lika nice

SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

+11111
provade en period men det var lika nice

mm jag försökte också en period. stefan sauk var rätt bra uppläsare till "och solen har sin gång" av hemingway, men utöver det så tkr jag det ba är tråkigt att lyssna

SvaraCitera
mynona

mpt:hv:

UM Cool

finns här försäljare av gifter, vampyrer, krinoliner och ljusmonster? utspelas här dramatiska scener och bedrivs här fejder? Bevisa det. Namnge exempelFörvirrad

SvaraCitera

Mästaren och Margarita

SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

finns här försäljare av gifter

vill inte outa men ja, säkerligen

mynona:

vampyrer

nära nog

mynona:

krinoliner

va e d

mynona:

ljusmonster

va e d

mynona:

utspelas här dramatiska scener och bedrivs här fejder? Bevisa det. Namnge exempelFörvirrad

haha ja

ingen nämnd ingen glömd

SvaraCitera
mynona

mpt:hv: vill inte outa men ja, säkerligen

många skulle nog vilja veta. 

mpt:hv: nära nog

Fnitter på den. hade velat veta men det är mer innovativt för mig att låta det passera

mpt:hv: va e d

googla och återkom det blir en nyttig lärdom

mpt:hv: va e d

monster som inte har ett utseende utan bara består av ljus: de ser ut som den rädsla betraktaren projicerar på dem. är det många som blir projicerade här tror du

mpt:hv: haha ja

intriger...? 

mpt:hv: ingen nämnd ingen glömd

har folk ärkefiender här? 

SvaraCitera

Bästa serien: Sagan om Isfolket. Jäkligt lång dock man alla som har tid med 47 böcker borde verkligen läsa dem Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

Glädjen som infann sig när man på biblioteket såg att gamle Björn Kumm släppt en ja iaf för mig ny bok. Således tänker jag nog brygga mig en kopp, ta en snus och sätta mig på balkongen med den här jäveln:
motstand.jpg?itok=6TdVZy0o

SvaraCitera

Varför har ingen photoshoppat dit en stor penis än? besviken man blir..

SvaraCitera

För att det redan är en stor penis där?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Glädjen som infann sig när man på biblioteket såg att gamle Björn Kumm släppt en ja iaf för mig ny bok. Således tänker jag nog brygga mig en kopp, ta en snus och sätta mig på balkongen med den här jäveln:
motstand.jpg?itok=6TdVZy0o

Åh,  jag har tänkt läsa den! Berätta gärna hur den är, när du fått mer känsla för den.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Qulikilavisier:

Åh,  jag har tänkt läsa den! Berätta gärna hur den är, när du fått mer känsla för den.

Absolut, Kumm brukar leverera, funderar dock på om den och kan bli lite av en upprepning på Terrorismens historia ibland, får se.

SvaraCitera

George Orwell- Ode to Catalonia 

Riktigt intressanta berättelser från spanska inbördeskriget.

SvaraCitera
mynona

dazed:

Absolut, Kumm brukar leverera, funderar dock på om den och kan bli lite av en upprepning på Terrorismens historia ibland, får se.

Var har Dazze varit försvunnen så länge? 

OnT: Madame du Barry av Jean Haslip och Anne of Austria av Ruth Kleinman som sommarnöje. 

SvaraCitera
older comments