kukoxo:
+11111
provade en period men det var lika nice
mm jag försökte också en period. stefan sauk var rätt bra uppläsare till "och solen har sin gång" av hemingway, men utöver det så tkr jag det ba är tråkigt att lyssna
UM
finns här försäljare av gifter, vampyrer, krinoliner och ljusmonster? utspelas här dramatiska scener och bedrivs här fejder? Bevisa det. Namnge exempel
Mästaren och Margarita
mpt:hv: vill inte outa men ja, säkerligen
många skulle nog vilja veta.
mpt:hv: nära nog
Fnitter på den. hade velat veta men det är mer innovativt för mig att låta det passera
mpt:hv: va e d
googla och återkom det blir en nyttig lärdom
mpt:hv: va e d
monster som inte har ett utseende utan bara består av ljus: de ser ut som den rädsla betraktaren projicerar på dem. är det många som blir projicerade här tror du
mpt:hv: haha ja
intriger...?
mpt:hv: ingen nämnd ingen glömd
har folk ärkefiender här?
Bästa serien: Sagan om Isfolket. Jäkligt lång dock man alla som har tid med 47 böcker borde verkligen läsa dem 
Glädjen som infann sig när man på biblioteket såg att gamle Björn Kumm släppt en ja iaf för mig ny bok. Således tänker jag nog brygga mig en kopp, ta en snus och sätta mig på balkongen med den här jäveln:
Varför har ingen photoshoppat dit en stor penis än? besviken man blir..
För att det redan är en stor penis där?

dazed:
Glädjen som infann sig när man på biblioteket såg att gamle Björn Kumm släppt en ja iaf för mig ny bok. Således tänker jag nog brygga mig en kopp, ta en snus och sätta mig på balkongen med den här jäveln:
Åh, jag har tänkt läsa den! Berätta gärna hur den är, när du fått mer känsla för den.
Qulikilavisier:
Åh, jag har tänkt läsa den! Berätta gärna hur den är, när du fått mer känsla för den.
Absolut, Kumm brukar leverera, funderar dock på om den och kan bli lite av en upprepning på Terrorismens historia ibland, får se.
George Orwell- Ode to Catalonia
Riktigt intressanta berättelser från spanska inbördeskriget.
dazed:
Absolut, Kumm brukar leverera, funderar dock på om den och kan bli lite av en upprepning på Terrorismens historia ibland, får se.
Var har Dazze varit försvunnen så länge?
OnT: Madame du Barry av Jean Haslip och Anne of Austria av Ruth Kleinman som sommarnöje.