Ögon i en plåthink:
mer specifikt?
Hur fan man ska hantera en våldtäkt eller övergrepp och hur andra gör det, samt hur man bemöts av samhället.
Ögon i en plåthink:
Jag tycker att den är rätt hemsk.
Våldtäkt och romantik har en liknande inledning fast slutar med våldtäkt. Det mådde jag rätt dåligt av att läsa.
g*nus:
Våldtäkt och romantik har en liknande inledning fast slutar med våldtäkt. Det mådde jag rätt dåligt av att läsa.
Mår lite spyilla bara av att tänka på historien i början av En riktig våldtäktsman med ett dåligt slut. Fast jag har just ätit mat, så det kanske spelar in.
g*nus:
Hur fan man ska hantera en våldtäkt eller övergrepp och hur andra gör det, samt hur man bemöts av samhället.
Okej. Mitt intresse samlar sig mest nu runt förebyggande av dito.
Ernst Jünger - Psykonatauterna: Rus och droger
Gött mos
dazed:
Ernst Jünger - Psykonatauterna: Rus och droger
Har velat läsa den ett tag ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Är den bra?
ska läsa doktor glas nu
Biologen:
Har velat läsa den ett tag Är den bra?
Ja har inte läst så många sidor men fantastiskt språk och intressant skit än så länge iaf. ![[love]](/img/smilies/love.gif)

Läser Huvudjägarna, började igår så inte kommi så långt men den verkar bra![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Har nu pöbörjat Skurkstater av Noam Chomsky och det känns tryggt, bekant och asmysigt.
Så talade Zarathustra
dazed:
Har nu pöbörjat Skurkstater av Noam Chomsky och det känns tryggt, bekant och asmysigt.
Pöbörjat, gillar hur dialekten börjar sätta sig också i skrift. ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)