dazed:
Vad har den juden rekommenderat för nåt?
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185379069
och
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9172322446
tror att dan bara har läst två böcker i sitt liv - han rekommenderade samma till mig
Haha![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
passaro:
och
Ok, mörkrets hjärta känns ju nästan som allmänbildning att ha läst, är det därför man aldrig gjort det tro.
Birgrrr:
tror att dan bara har läst två böcker i sitt liv - han rekommenderade samma till mig
![[love]](/img/smilies/love.gif)
dazed:
Jo jag märker vad du menar definitivt, men det går inte att komma ifrån att det finns ett ganska gedigt arbete bakom det hela.
Nej, den är ju läsvärd (har läst både "den röde tsaren och hans hov" massor av gånger) men ändock full av ideologi och av en massa saker som han bara antar/utgår ifrån som han inte lyckas belägga tillräckligt.
Ändå göttig.
manul:
Nej, den är ju läsvärd (har läst både "den röde tsaren och hans hov" massor av gånger) men ändock full av ideologi och av en massa saker som han bara antar/utgår ifrån som han inte lyckas belägga tillräckligt.Ändå göttig.
Instämmer till fullo.
Alla monster måste dö, av Magnus Bärtås och Fredrik Ekman.
Bra och lättläst om Nordkoreas 1984-samhälle med välkommet fokus på kidnappningen av den sydkoreanska filmstjärnan madame choi
A Game of Thrones!
just nu: gåtornas palats av Dan Brown
favoritbok: Harry potter serie
favoritförfattare: jk rowling och dan brown(kan inte välja xD)
alexus:
jk rowling och dan brown(kan inte välja xD)
Fan vilka intetsägande författare ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Birgrrr:
Men vafaaaaaaaaaaan de är så jävla bra pga så mycket historia och tänkvärda ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Vi pratade väl om Emile Zola och Per Lagerkvist med väl? ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Ont. Läser fan lite nu för tiden, mest skolans skit, har väl blivit Machiavelli, Marx, Platon, Hobbes osv.
Ganska kul men vafan.
Senaste boken jag läste pga kul var nog "Pol Pots leende". Den var fett bra, får 4/5 av mig, kanske inte en solklar fyra men aa nästan
Dan_the_ironman:
Men vafaaaaaaaaaaan de är så jävla bra pga så mycket historia och tänkvärda
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Dan_the_ironman:
Vi pratade väl om Emile Zola och Per Lagerkvist med väl?
aa, det gjorde vi ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Birgrrr:
aa, det gjorde vi
aa precis har ju läst lite till iaf ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Men det är samma sak med spel, oavsett hur många spel jag spelar pratar jag alltid om samma spel för att de är så magiska ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
mynona:
Alla monster måste dö, av Magnus Bärtås och Fredrik Ekman.
mycket bra bok ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Dan_the_ironman:
Men det är samma sak med spel, oavsett hur många spel jag spelar pratar jag alltid om samma spel för att de är så magiska
jag förstår dig, är likadan själv ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
imorgon börjar jag med den här: