rotorblad: Proteus och Pannkaka. 😉
Minns knappt hur man gör.
Sen tycker jag det är lite taskigt att skrämma Pannkaka på det där viset, ser du inte hur skärrad hon blev?
Niklas och Proteus
Proteus:
Minns knappt hur man gör.Sen tycker jag det är lite taskigt att skrämma Pannkaka på det där viset, ser du inte hur skärrad hon blev?
hon öppnade ju munnen för dig
usch, fy kook, vad snuskigt. skärp dig
proteus + stereo total + marie_curie
Haha 
Proteus får fullt upp. 😉
Frågan är vem som kan tillfredställa bäst. Jag kan 🙂 Kram
sanguinem:
Börjar ta det här för seriöst nu. "Planerat" ett giftemål i "fuck/marry/kill" tråden. Tror jag hade Cobrak på "fuck" och skrivit i en annan tråd (flick/pojvänsmaterial) att hn är för olik mig för att det skulle funka i ett förhållande. Antagligen armagdon (oj jag stavade fel nog nu) på kill, mest för att de två andra alternativen känns lagom perversa då han är lite äldre..?Ruttenfisk är dock mycket trevlig, kan resonera, han ser bra ut, men innebär det att jag "borde" ligga med honom?
Oskyldig som jag är..
Oj.
Menade att du sa att "inget sex innan äktenskapet" eller något när jag nämnde dig och Ruttenfisk så antog att det var vad du syftade på.
Proteus:
Minns knappt hur man gör.Sen tycker jag det är lite taskigt att skrämma Pannkaka på det där viset, ser du inte hur skärrad hon blev?
🙂
Nä! Hon blev ju glad, ser du väl.
rotorblad:
Oj.Menade att du sa att "inget sex innan äktenskapet" eller något när jag nämnde dig och Ruttenfisk så antog att det var vad du syftade på.
Okej.
Förvånad är inte samma sak som skärrad!!!1