Aviseringar
Rensa alla

Vilka är fulla/påtända just nu tråden.

Ämnesstartare

en rolig kväll med alkohol å röka [bigsmile] å nu är man söming i sliten, efter allt skrattande och känner sig sjukt sliten, säå tack å godnatt [bigcheers]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ja är riktigt full och fett bajsnödig , hjälp mig+?

SvaraCitera

Inställer mig. Jag är både och, full och påtänd.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuuuuuull.
Mys.

SvaraCitera

precis hemkommen från en skön utekväll med gänget[bigsmile]😛 Någon annan i Um-världen somär full och vaken?^^

Är på snack humör men ingen annan i huset som är vaken och bara tradigt folk på msn[tard]

SvaraCitera

Subutex + South Park = win [love]
Nån som vill snacka lite skit för att underhålla:)?

SvaraCitera

bugghora!

Edit: hihi, jag tog 'na!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle vara nykter ikväll, blev det så? Nej och åter nej. Jag blev lite t.o.m liiiite mer full än vanligt. Bra eller dåligt? Dont know. Egentligen spelar det ju ingen roll. Men ikväll (Lördag) blir det iaf nyktert! Jag ska äta choklad och vara social på msn istället! [y] Duktiga jag, typ.

Pucko kille som inte fattade när jag sa ifrån 15 gånger!! [mad]
Jag tappade bort mitt sällskap, men hade det helt okej iaf!
Jag ringde någon och pratade en stund, trevligt [smile]

Mitt hår är snyggast ever ikväll! Love it!! [love] [bigsmile]

SvaraCitera

Drog just i mig en rätt fet lina sub . 4mg nu och 4mg till utspritt över kvällen. plus en del benzo, och lite imovane. Jävla skitgrejer, vill bara somna juh! (doimt tat jag tog den där lilla linan med tjack kom ja på)

(nejh inge suicide försök, men hur svåst ska vdet va att bara somna. ajah. önskar jag hade lite sprit.[bigcheers]

SvaraCitera

Full

SvaraCitera

oj en vardag och jag e lite high! najjjs![y]

SvaraCitera

Jag är snarare på avtändning. Så du slipper vara avundsjuk.. 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

rinner lite i halsen, trött men pigg.. va var det för skit?

SvaraCitera

Fett med nykter och har varit det ett tag. Om man bortser från benzo och imovane.

SvaraCitera
Ämnesstartare

PinkPsycho:

Fett med nykter och har varit det ett tag. Om man bortser från benzo och imovane.

[bigcheers]

SvaraCitera