Aviseringar
Rensa alla

Vilka är fulla/påtända just nu tråden.

schism:

Haha nej, man blir skitfyndig när man är stoned, jag skulle klara av att bryta mig in var som helst [badgrin]

Haha, superstoner! Ny superhjälte, varje gång han röker en spliff blir han odödlig, supersmart, och kan flyga[bigsmile][cool]

SvaraCitera

Är det verkligen ingen som röker hasch här på UM nu för tiden? Tråden är alldeles för död.

I guess att dom flesta har emigrerat till KoR. 😉

Jag fyller 20 så jag firar med en fet spliff. So fucking sue me. Om några timmar blir det bolaget.

SvaraCitera

Gitarrfreak:

Är det verkligen ingen som röker hasch här på UM nu för tiden?

Jag gör! Men så har jag ju 6 av 17 poster på sista sidan XD (7med denna)[blush]

Gitarrfreak:

Tråden är alldeles för död.

Ja! Har försökt liva upp den lite smått, men det har inte gått så bra[sad]
Du får komma tillbaka och liva upp forumet igen!

Gitarrfreak:

Jag fyller 20 så jag firar med en fet spliff. So fucking sue me. Om några timmar blir det bolaget.

Eey, grattis![bigsmile][cool] Funderar på att ta en liten jag med...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gitarrfreak:

Är det verkligen ingen som röker hasch här på UM nu för tiden?

har varit dagligrökare den senaste veckan [cute]

SvaraCitera

Aa tjaaa... lite snurrig och halvt illamående efter tre glas rödvin. Lättpåverkad som fan trots fyra års supande och pizza och annan fet kost idag. Synd kanske inte på skrivandet, men här får man ju tid på sig att ändra... på MSN ser det ju lite annorlunda ut kan jag lova. Fan jag skriver ju bok här, ni ser.

SvaraCitera

Lady_Insane:

Aa tjaaa

Så, du började dricka när du var 12? Det tror jag såhär mycket på.
Du skulle knappast bli snurrig och illamående av 3 glas rödvin om du hade någon sorts tolerans, haha. Grattis till första fyllan. Synd att den skedde framför datorn när inte morsan var hemma dock!

OnT: Ska göra en fet nu.

SvaraCitera

Arthur89:

Så, du började dricka när du var 12? Det tror jag såhär mycket på.
Du skulle knappast bli snurrig och illamående av 3 glas rödvin om du hade någon sorts tolerans, haha.

Vissa börjar supa tidigare än andra. Supa redan vid 12 års ålder är faktiskt ingen big deal, beror helt på var man bor, men du kanske bott under en sten hela ditt liv.

Tolerans har jag inte mycket av alls, det är jag inte rädd för att erkänna. Jävligt ekonomiskt... skål för det!

SvaraCitera

Lady_Insane:

Tolerans har jag inte mycket av alls, det är jag inte rädd för att erkänna. Jävligt ekonomiskt... skål för det!

Precis. Hade du druckit tidigare hade du haft starkare tolerans. [y]
Folk som hänger på UM börja inte supa i tidig ålder, statistiskt bevisat!

Man blir INTE snurrig och illamående av 3 glas rödvin om man har druckit och supit sedan 12 års ålder.

SvaraCitera

Arthur89:

Precis. Hade du druckit tidigare hade du haft starkare tolerans. [y]
Folk som hänger på UM börja inte supa i tidig ålder, statistiskt bevisat!

Man blir INTE snurrig och illamående av 3 glas rödvin om man har druckit och supit sedan 12 års ålder.

Att supa är ingenting jag finner respektabelt/ballt eller whatever, så jag förstår inte vart du vill komma när du anklagar mig för att ljuga. Jag tänker föregå som gott exempel och låta dig tro som du vill istället! [smile]

SvaraCitera

Lady_Insane:

så jag förstår inte vart du vill komma när du anklagar mig för att ljuga.

Lady_Insane:

SvaraCitera
Ämnesstartare

har käkat lite citodon (kodein)

är inte en tusendel så borta som jag vill vara

SvaraCitera
Ämnesstartare

gud, ge mig knark

SvaraCitera

Arthur89:

Håll käften bara. Jag blir råtankad efter tre glas rödvin, och jag har supit sedan fyra år tillbaka. Släpp det.

SvaraCitera

hixaren:

Jag gör! Men så har jag ju 6 av 17 poster på sista sidan XD (7med denna)

[y]

hixaren:

Ja! Har försökt liva upp den lite smått, men det har inte gått så bra
Du får komma tillbaka och liva upp forumet igen!

Det finns väl inte mycket kvar att liva upp så det är inte så konstigt.
Kan försöka bli lite mer aktiv i alla fall.

hixaren:

Eey, grattis! Funderar på att ta en liten jag med...

Tackar, tackar. Hoppas den smakade. [love]

SvaraCitera

Lady_Insane:

Håll käften bara. Jag blir råtankad efter tre glas rödvin, och jag har supit sedan fyra år tillbaka. Släpp det.

Ptja, ekonomiskt om inte annat.

SvaraCitera