FUNKADELIC
Någon mer än jag som är vaken och lite full denna vackra söndagsnatt?![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
vi rökte på och gick runt på stan, det var nice, vi hamnade på max till slut (muunch), sen rökte vi mer och drog hem och tittade på fröken sverige, den var ganska b men ändå kul. börjar komma ner nu, läggdags 🙂
fan vad bäng jag var för ca 3 timmar sen. var hos en kompis och trodde att jag hade tappat mina nycklar. sen när jag kom hem ramla dom ur fickan hä ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
inte sedan igår, ehe.
Första heldagen i London, har inte varit särkilt nykter idag:D Hehe Nu är det snart sovdags, det är jobbigt att knarka;)
Är bäng just nu.
Jag är lite full, har inte sovit på väldigt länge, och jag har gjort en dum sak. Blä.
Drog in några bloss fentanyl för ett par timmar sen ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Sitter i London med en öl i handen och hela kylen full och funderar på att gå ner och köpa en femma...Har ju faktiskt inte rökt något sen tolv-tiden:P Fan skulle kunna bo här![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Ingen som är någonstans i närheten av Camden och vill knarka med mig ikväll? XD
Storhandlade igår, vore livsfarligt att röka på idag. ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
schism:
Storhandlade igår, vore livsfarligt att röka på idag.
haha, muncha upp hela veckans mat:D Fan nu blev jag hungrig och kycklinggrejjen har stängt och jag pallar inte gå någonstans![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
hixaren:
haha, muncha upp hela veckans mat:D
Eller hur D:
schism:
Eller hur D:
Du får fixa sifferlås till kylen, frysen och skafferiet:D
Du glömmer det när du är stenad så får man hoppas på att man kommer på kombinationen när man nyktrat till XD
hixaren:
Du får fixa sifferlås till kylen, frysen och skafferiet:D
Du glömmer det när du är stenad så får man hoppas på att man kommer på kombinationen när man nyktrat till XD
Haha nej, man blir skitfyndig när man är stoned, jag skulle klara av att bryta mig in var som helst ![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)