Gitarrfreak:
Jag ger det ett par månader...
Jag också.
SUKOF:
Jag också.
Hahaha. Så pass. Hm, well, att nyktra till ordentligt mellan varven är nog en succé, egentligen.
Gitarrfreak:
Hahaha. Så pass. Hm, well, att nyktra till ordentligt mellan varven är nog en succé, egentligen.
Tro mig, min kropp mår bättre nu än någonsin. Dock var det inte särskilt trevligt i början.
Nu sitter jag förresten och ljuger. Min kropp mår piss. ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
SUKOF:
Nu sitter jag förresten och ljuger. Min kropp mår piss.
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Skriver inte i den här tråden längre. Blir för ofta med sånt. ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
Gitarrfreak:
Kommer du ihåg min spamfest från sida 900-1000? Klart du gör... Tänk dig att det på över ett år inte skrivits fler sidor än det gjordes det dygnet. Haha.
geez. fan va sur o sliten du var där i slutändan. fett m credz. fan vad jag skrattade. hela tiden.
waah fick i mig typ.. en liten lina meph precis.. vetifan va fan man ska kalla de för stuk men de sved som en get i näsan iaf.. lagligt knark festligt konstigt..
meph är fanemej dödsknarket och om något skulle jag råda folk att hålla sig borta:/
Hög på livet
Och sånt.
uppenbar:
sånt.
![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Infraröd:
Jag syftar ju självfallet på typ ... orgasmer.
uppenbar:
...
![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
uppenbar:
orgasmer
Snygg bortförklaring. Tala ur skägget. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
PinkPsycho:
meph är fanemej dödsknarket och om något skulle jag råda folk att hålla sig borta:/
sant, man blir riktigt fiendig av de me.. ![]()
Jag är inte nykter nu.
Jag är uppklädd. Jag har sexiga kläder.
Jag är snyggt sminkad. Håret är snyggt.
Snart blir det myyyyyyskläder!
Hampie:
Räknas det om man druckit en kopp örtte?
Beror väl på örterna i fråga![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)