Aviseringar
Rensa alla

Vilka 2 av 4 ovanför skulle du vilja filma när dom knullar? [love]

Tjingeling och Mickmick

SvaraCitera

Enforcer:

Tjingeling och Mickmick

Båda är girl. That's homo-protecting. (Haha, ist för over-protecting. Britny gjorde detn låten fast det var länge sen)

SvaraCitera

aspie:

Båda är girl. That's homo-protecting. (Haha, ist för over-protecting. Britny gjorde detn låten fast det var länge sen)

Kunde ju inte välja mig som kille så det fick bli en tjej. [cool]

SvaraCitera

aspie å Tjingeling

SvaraCitera

Enforcer:

Kunde ju inte välja mig som kille så det fick bli en tjej. [cool]

Du, den ursäkten fungkar bara inte längre... Du Gillar Lebbar! Åh, har ni hört? Ska fan säga till alla du känner typ Strongo, du känner väl ingen annan föressten? Haha. En endaste polare och homo-vän. Big time Lol!

SvaraCitera

jag får alltså välja mellan mig, enforcer, rammsteinboy och mig? alltså, knäpp lek, trådskaparen: vem du än är: gör genomtänkta lekar i fortsättningen om du vill att jag ska bli nöjd.

SvaraCitera

LurigFan:

´höhöhö

Jag hittade dig allt. Du får fortsätta klura och mura. En dag kanske du gör lyckade trådar. (Alla Mod:s som läser ska veta att jag är på skämt humör, PMa mig om du vill att jag ska berätta ett skämt, eller två, för den delen.)

SvaraCitera

aspie och Tjingeling

SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

En dag kanske du gör lyckade trådar.

du gör mig ledsen i ögat. SÄkert [cry]

denna tråden har ¨hållit igång i stort sett hela tiden sen jag skapade den så jag tycker den känns rätt lyckad. Vilka trådar har du gjort som hålls konstant aktiva?

aspie:

jag får alltså välja mellan mig, enforcer, rammsteinboy och mig?

improvisera för faen!

SvaraCitera

LurigFan:

du gör mig ledsen i ögat. SÄkert [cry]

Men halli hallå i stugan. Född i farstun? (eller tvärtom, du verkar ju kunna få för dig vad som helst) Du borde fatta att jag bara menar väl. Jag Vill ju se dig på toppen, du är så nära men snubblar på mål linien gång på gång.

LurigFan:

Vilka trådar har du gjort som hålls konstant aktiva?

Håll mig ute ur detta. Du ska stå i centrum - ända tills det blir Jobbigt. Då ska du locka in mig, som att jag vore robot utan känslor. Fatta hur du gör bort dig nu.

LurigFan:

denna tråden har ¨hållit igång i stort sett hela tiden sen jag skapade den så jag tycker den känns rätt lyckad.

Har tanken nånsin slagit dig att "hålligångarna" kanske skriver i din tråd för att de rentav hatar den? Man kan tänka. Man kan simma. Man kan känna. Men man kan inte få allt.

SvaraCitera

Haha, lol, du glömde "Btw" att delta i leken - hallå du borde ju känna till reglerna om någon. Själv väljer jag "LurigFan".

SvaraCitera

aspie o herr Starr

SvaraCitera

aspie och smaragda

SvaraCitera

Haringebättre och aspie [smile]

SvaraCitera

aspie:

Du, den ursäkten fungkar bara inte längre... Du Gillar Lebbar! Åh, har ni hört? Ska fan säga till alla du känner typ Strongo, du känner väl ingen annan föressten? Haha. En endaste polare och homo-vän. Big time Lol!

Nu ljuger du, gör jag inte alls det. ;(

SvaraCitera