019linnea: börjar komma riktigt djupt ner i armhävningarna nu. ska bli bäst på det
Nice! Sån skön känsla när man märker att man börjar bli bättre saker!
Moongoose :
Joo är nog bara i en deppig period just nu, kommer jag bara ur den brukar träningen komma på köpet. Men fitnessvideos är alltid kul att titta på, haru nån favorit på tuben?
the buff dudes är grymt bra. tydliga, roliga och refererar mkt till sitt förflutna för att bevisa att ingenting är omöjligt när det kmr till fitness. de visar även hur man använder maskinerna och vad man ska tänka på för att förbättra sina tekniker.
titt på't om du har lust!
Moongoose :
Nice! Sån skön känsla när man märker att man börjar bli bättre saker!
ojaaa. det är det som är roligt med träningen
Vill oxå gymma. Identifierar mig inte som en spinkig klenis på under 70kg och mår dåligt i min kropp.
019linnea: the buff dudes är grymt bra. tydliga, roliga och refererar mkt till sitt förflutna för att bevisa att ingenting är omöjligt när det kmr till fitness. de visar även hur man använder maskinerna och vad man ska tänka på för att förbättra sina tekniker.
titt på't om du har lust!
Thankss man.. Ska definitivt checka!
fick till 3 ettor marklyft idag på 120 kg. Kändes rätt bra!
Fasen va jag ska åka skidor i vinter! Ser verkligen fram emot det 
Moongoose :
Fasen va jag ska åka skidor i vinter! Ser verkligen fram emot det
Brukar det vara mycket snö där du bor? Eller åker du iväg någonstans?
Ice: Brukar det vara mycket snö där du bor? Eller åker du iväg någonstans?
Ska bo på ett ställe med mycket snö en period ![]()
Brukar du åka skidor?
Moongoose :
Ska bo på ett ställe med mycket snö en periodBrukar du åka skidor?
Nej, snowboard om det skulle finnas snö. Dock så brukar vara snöfattiga vintrar i Stockholm.
Ice: Nej, snowboard om det skulle finnas snö. Dock så brukar vara snöfattiga vintrar i Stockholm.
Okaaj, ja tyvärr så brukar det ju vara det. Du brukar inte åka bort då?
Moongoose :
Okaaj, ja tyvärr så brukar det ju vara det. Du brukar inte åka bort då?
Nej, skulle vilja åka nånstans där det finns massa snö. Dalarna eller ännu längre upp i landet.
Ice: Nej, skulle vilja åka nånstans där det finns massa snö. Dalarna eller ännu längre upp i landet.
Jao ... Men Dalarna är nog nice vintertid!
Var på gymmet idag....det kändes bra. Ska försöka ta tag i detta nu!!
haha, hurtiga personer ^_^
vill också kunna vara så extrem som många äärrr