Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

seasaw

Smilen: Hur får du motivation?

typ den mest relevanta frågan i mitt liv just nu, vet ej svaret men ska fundera

SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen: Hur får du motivation?

Ibland har jag det bara. Annars brukar jag tänka "jag har ändå inget bättre för mig" och "hellre gymmet än matte". Men tror inte på motivation egentligen, det handlar mer om vanor o rutiner o skit. Det är där. Min största inspirationskälla är Mike Tyson iaf.

Ont: Den här veckan får väl åtminstone ses som okej. Nästa vecka då faaan är det skärpning som gäller!!!!!

SvaraCitera
seasaw

körde med PT idag, gillar henne och fasen va motiverad jag blev till att liksom på allvar komma igång och på allvar ta ut mig när jag tränar - som jag då gjorde idag. oundvikligt när ngn står bredvid och säger "KOM IGEN LITE TILL KOM IGEN TJEJEN" hehe

jag vill bli stark, snabb och smidig!!!!!!!!!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag tänkte på när jag läste V

seasaw:
körde med PT idag, gillar henne och fasen va motiverad jag blev till att liksom på allvar komma igång och på allvar ta ut mig när jag tränar - som jag då gjorde idag. oundvikligt när ngn står bredvid och säger "KOM IGEN LITE TILL KOM IGEN TJEJEN" hehe

jag vill bli stark, snabb och smidig!!!!!!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lirade tennis i förrgår, var ute och joggade igår, ska försöka komma iväg till gymmet idag om jag mår bättre 🙂

SvaraCitera
seasaw

herkuled: Vad jag tänkte på när jag läste

hehe

SvaraCitera
seasaw

jag har idag på mig att bestämma mig för om jag ska satsa på SATS, heh. finns så mycket jag gillar med dem, bra utbud professionellt folk, allmänt nice. vet inte om jag kommer kunna övervinna min känsla över att känna mig så bortkommen och vilsen bland alla som är så vältränade och grymma. försöker intala mig det kalle zackari wahlström säger att "ta plats, träning är till för alla!"

det som också lutar mot är det blir allt varmare för varje dag och då kan man förlägga träningarna utomhus och det är alldeles gratis?
jag känner ingen direkt som tränar där och det kanske kunde va motiverande att ngn gång ibland faktiskt ha en träningsbuddy som pushar en??

hjäälp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bröst, axlar och triceps. Pumpade i uppskattningsvis 90 minuter.

SvaraCitera

Rip, visste att det skulle vara en dålig idé att köra BJJ innan jag låtit foten läka ordentligt 🙁
Får se om jag klarar av att gå på tisdagspasset nu

SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpt nya springskor. Dom sitter som en smäck!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska pumpa rygg nu

SvaraCitera

Sprungit 3,2 mil och blir väl lite styrketräning vi 20:00:-)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Rygg och biceps avverkat. Gjorde några sit ups också.

SvaraCitera

så träningssugen. ska kanske springa en bit och prova det nya utegymmet 

SvaraCitera
Ämnesstartare

gjort 99 armhävningar idag

SvaraCitera
latest comments