Det återstår nog att se imorgon. Mina gluteus har krampat nu efter träningspasset, men det kan bara vara träningsvärk också. Får hiskeligt ont varje kväll efter jag tränat benen. 
Kudhos: Not sure if good or bad knas
Sagitta:
Det återstår nog att se imorgon. Mina gluteus har krampat nu efter träningspasset, men det kan bara vara träningsvärk också. Får hiskeligt ont varje kväll efter jag tränat benen.
Men du känner att det är i musklerna och inte i lederna eller bäck-ben-grejen? Stretchar du före och efter?
Kudhos: Men du känner att det är i musklerna och inte i lederna eller bäck-ben-grejen? Stretchar du före och efter?
Ja alltså jag har inga problem med knän eller så men får spasm-ryck i musklerna som gör ont
hm inte före men efter. Borde man stretcha innan?
Ja alltså jag har inga problem med knän eller så men får spasm-ryck i musklerna som gör ont
hm inte före men efter. Borde man stretcha innan?
Ville kolla främst för om du har ont i leden eller i något ben så är det ju pot. allvarligt. Stretcha skadar ju inte, sålänge du värmer upp på något sätt. Det är inte sendrag/kramp?
ni som räknar kalorier: hur gör ni när ni steker någonting? räknar ni kalorierna i smöret då också?
+ väger ni allt ni äter?
Ville kolla främst för om du har ont i leden eller i något ben så är det ju pot. allvarligt. Stretcha skadar ju inte, sålänge du värmer upp på något sätt. Det är inte sendrag/kramp?
Det är säkert bara det. Men nu har iaf värktabletterna gjort sitt!
akropolis: ni som räknar kalorier: hur gör ni när ni steker någonting? räknar ni kalorierna i smöret då också?
Räknar inte kalorier, men jo de räknas också. Det finns många bättre sätt att tillaga sin mat på om man vill hålla nere på kalorierna.
Sagitta:
Det finns många bättre sätt att tillaga sin mat på om man vill hålla nere på kalorierna.
okeeej tips?
akropolis: okeeej tips?
Om man vill steka kan man steka i kokosolja för det är lätt att steka i, innehåller fina fetter och man behöver inte använda mycket alls. Sedan föredrar jag att tillaga mina rätter i ugnen eller genom kokning för det är lättast tycker jag.
Typ kött, fisk eller kyckling i ugn med kokt potatis eller potatis i klyftor i ugn (inget fett behövs)
Det är säkert bara det. Men nu har iaf värktabletterna gjort sitt!
Skönt. Om det blir riktigt illa så kan s.k foam rollers vara ett alternativ om du inte checkat det. Har bara bra saker om det. Bra för ben och övre ryggmuskeln!
Kudhos: Skönt. Om det blir riktigt illa så kan s.k foam rollers vara ett alternativ om du inte checkat det. Har bara bra saker om det. Bra för ben och övre
Ja, bra tips! Har faktiskt märkt en förbättring efter de pass när jag orkat rulla lite, det gör så ont tycker jag
Ja, bra tips! Har faktiskt märkt en förbättring efter de pass när jag orkat rulla lite, det gör så ont tycker jag
Göttmos! Rulla på