Hade lite ångest över att ställa mig på vågen för första gången på typ 3-4 veckor. Trodde att jag skulle ha gått upp i vikt då jag fuskat med kosten, knarkat och supit nästan varje helg etc. Visade sig dock att jag ändå gått ner ett halvt kilo. 
Så även när jag fuskar är jag ganska bra på att hålla i kalorierna med andra ord, känns rätt nice. Har nu 2 kilon kvar till min målvikt, skall köra stenhårt tills jag når dit med undantag för UM-träffen. Måste bli av med förkylningen också så jag kan träna ordentligt!
mitt gym bygger om idag och imorrn
fett störit brur
tror det blir träning imorgon innan lunch. måste komma upp i tid ba
tkr mina knäböj fram börjar kännas riktigt bra (fick beröm för dem senast). känne rmig rak och fin i kroppen
styrkeryck från golv känns dock sådär. från över knä -inga problem, det känns bra
men från golvet vet inte riktigt kroppen vad den ska göra...känns konstigt oavsett, och lyckas liksom inte få till biten från över knä bra när jag börjar från golvet av ngn anledning. hoppas på träning snart så jag kan få hjälp med att komma underfund med vad jag egentligen gör.
Förkyld men lyckades ändå få till en promenad på 5km, försökte dock hålla ner pulsen genom att inte gå för snabbt.
Bouldrade rejält igår. Var fantastiskt. Första gången på ett bra tag som jag känner av alla dessa muskler.
Imorgon blir det upprepning!
Ska träna zumba imorgon.. mitt gym har varit under renovering i två dygn. SER FRAM EMOT!
axis imorn, ska köra hästövningen
Eftersom vi har sjukt många trappor i huset (3 våningar lol) så gör jag utfall varje gång jag går uppför dom. Gjort det i 2 veckor nu, den känns/ser lite fastare men säkert bara en drömtanke. Längtar tills jag kommer hem och kan börja träna
5km promenad idag också, kändes dock bättre idag så hoppas förkylningen försvinner lagom till nästa vecka så jag hinner med ett eller två löppass innan UM-träffen. 
Ja, jag kom iväg idag och förhoppningsvis innebär det en lättare ingång till att återuppta vårterminens rutiner.
Innebandy ikväll! Jobbigt men skoj att vara igång igen. Nu hoppas vi bara att kroppen inte får bakslag.
sprang 30 min idag. Kanske 5 km
Idag gym, imorgon simmning. SPLISH SPLOSH MODAFAKKA
Inga bakslag för igår!