Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

ska träna idag </3 orkar inteeee men lovade henne åhhhh

okej måste plugga lite matte så jag kan träna me rent samvete (psyk)

SvaraCitera
höna

Stekarn:

Blev rövknullad av passe

Förvånad

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Förvånad

Svårt att skaka låren efter detRodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
ska träna idag </3 orkar inteeee men lovade henne åhhhh

okej måste plugga lite matte så jag kan träna me rent samvete (psyk)

Kom igen nu biffen! Kötta! Visa att du är den sann alfahonan. Du är!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Kom igen nu biffen! Kötta! Visa att du är den sann alfahonan. Du är!

Gråter lovade henne när jag var glad o pigg på morgonen

kommer säkert dö under passet men ok

SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

Gråter lovade henne när jag var glad o pigg på morgonen

kommer säkert dö under passet men ok

Tillsammans kan vi klara det! Jag ska också iväg snart, det tar emot som fan men jag ska klara det och du med!! Du fixar det min bror. Believe.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Tillsammans kan vi klara det! Jag ska också iväg snart, det tar emot som fan men jag ska klara det och du med!! Du fixar det min bror. Believe.

okej fan =( tack bre 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpat rygg och bicce idag. Kände mig till en början svag dels pga sjukdom som hållt mig borta från träningen och dels för att jag käkat dåligt idag.

Sen kommer jag till friviktshörnan, det är ovanligt mycket folk ikväll, nästan som om det var Januari så står jag där och pumpar mina biceps och känner mig på nåt sätt peppad när vi står där i en klunga och pumpar sönder. Man kände sig motiverad och vilade knappt mellan seten, bara pumpade på. Börjar jag bli en gymråtta nu månntro?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Pumpat rygg och bicce idag. Kände mig till en början svag dels pga sjukdom som hållt mig borta från träningen och dels för att jag käkat dåligt idag.

Sen kommer jag till friviktshörnan, det är ovanligt mycket folk ikväll, nästan som om det var Januari så står jag där och pumpar mina biceps och känner mig på nåt sätt peppad när vi står där i en klunga och pumpar sönder. Man kände sig motiverad och vilade knappt mellan seten, bara pumpade på. Börjar jag bli en gymråtta nu månntro?

image_37.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

image_37.jpg

Hahaha shit bror..

SvaraCitera
Kudhos

12,5 km löpbandet, 1h. 5 km på 24:19. 10k på 48:12. Båda är ok. 990 kcal och mycket svett. 
Var irriterande dock för jag blev pissnödig vid runt 2 km. Fick hålla mig..

SvaraCitera

Kudhos:
men att bränna 950+ kalorier enligt da löpband känns lite coolt. Nästan 1 tusen liksom. Längesen man brände så mycket!

Lol ^

SvaraCitera
Ämnesstartare

om man e pissig så kan man tänka på SÄX om man känner att det stör en för mkt. men kanske jobbigt att gå runt me halvbånge på gymmet =(

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan knappt gå lr böja mig. då vet man att musklerna är på g

SvaraCitera
Kudhos

45 minuter bröstsim. Vad kul det är! Aldrig motionsimmat förut! Ska ha det oftare. 

SvaraCitera
latest comments