Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

kötta biceps idag fett najs

SvaraCitera
Ämnesstartare

seasaw:
jaa, i nästa vecka ngn gång??? det r typ tomt i min kalender

Hmmm, möjligtvis. Är typ ute och flänger jättemycket till höger och vänster nuförtiden/försöker ta igen en massa plugg, men kanske. Jag hör av mig när jag vet!

SvaraCitera
seasaw

ja! gör si Glad

Gubbe i Järna: Hmmm, möjligtvis. Är typ ute och flänger jättemycket till höger och vänster nuförtiden/försöker ta igen en massa plugg, men kanske. Jag hör av mig när jag vet!

SvaraCitera
GraGo

Nu knäböjer jag 140 kg! Stolt!

Jag märkte dock att det svider lite i brachioradialis när jag curlarLedsen

SvaraCitera
Kudhos

Helvete, körde den s.k fight club rutinen. Idag var det bröst och axlar. Jag lyckades med kanske hälften. Och mina axlar och bröstmuskler värkar, svider och drar sig.
Let's fucking do this.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hårdtränar inte direkt men jag vill ändå skriva i denna tråd

somnade vid 21:30 igår och gick upp kl 05:45 för att gå en lång morgonpromenad innan jag gick till jobbet. var bra och skönt att kunna röra lite på sig sådär på morgonen innan london vaknar. är skönt när man faktiskt kan höra fåglar kvittra istället för en massa bullrande tunnelbanor, surrande motorcyklar och tutande bilar. borde gå fler morgonpromenader. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Drog en jogg i skogen och körde därefter lite mage när jag kom hem.

Vill även passa på att inflika att "Eye of the tiger" måste seriöst vara den bästa träningslåten genom alla tider. Gäller även idag. Man får den där extra kicken som andra låtar inte kan ge, och det spelar ingen roll om folk försöker sig på covers eller remixer, jag har hört det men jag kan säga utan ett uns tvivel att originalet med Survivor är tveklöst den bästa låt som finns i träningsväg. 30 år och regerar fortfarande på toppen. Det är riktigt makalöst.

SvaraCitera
Kudhos

Rygg(+lite ben) idag. Skönt som fan. De här FC passen kommer göra skillnad. Är som en helt ny nivå.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle träna hockey idag men isen var lagom vattnig... Kylrör ur funktion. 

SvaraCitera

Kudhos:
Rygg(+lite ben) idag. Skönt som fan. De här FC passen kommer göra skillnad. Är som en helt ny nivå.

Har du lust att länka schemat? Är intresserad av att testa nytt.

SvaraCitera
Kudhos

namntorka:

Har du lust att länka schemat? Är intresserad av att testa nytt.

http://www.styrketranad.se/brad-pitt-fight-club-traening-321/

Med variation gjord för min egna kropp samt utrustningen jag har på gymmet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Körde axlar, trapezius och underarmar idag. Avslutade med mage vilket jag iofs alltid gör så jag vet inte varför jag flikar in det här

SvaraCitera

vill bli frisk från min jävla urinvägsinfektion så jag kan våga träna igen

SvaraCitera
Kudhos

Biceps och underarmar idag. Bra pump som fan. Mycket nöjd. Imorgon blir det kondis, längesedan.. 

SvaraCitera
höna

8 km i spåret varav jag sprang 7. Hade kunnat ge betydligt mer men jag har ej disciplinen

SvaraCitera
latest comments