Hur ofta gymmar ni? Vad för schema? Styrka/volym/uthållighet? 🙂
Körde ett lättare armpass idag efter ett par dagar med min mongoyrsel (har godartad lägesyrsel, även kallad "Kristallsjuka").
namntorka:
Varierar. Ibland varje dag, har 37 cm i bicepsomkrets. Antar att det är bra då en av lokalbiffarna hade 35 men jag vet inte. 6-15 reps, beror på övning. Hur stark jag är vetta fan. Precis höjt mig ett steg också.
Aslite tydligen
enda trösten är att det var i viloläge och att jag spände dem när jag mätte. Eller också har jag gjort fel med måttbandet.
Stekarn:
Varierar. Ibland varje dag, har 37 cm i bicepsomkrets. Antar att det är bra då en av lokalbiffarna hade 35 men jag vet inte. 6-15 reps, beror på övning. Hur stark jag är vetta fan. Precis höjt mig ett steg också.
Kör du efter Något specifikt schema eller kör det som känns bra den dagen?
Menade om ni tränar för styrka, volym eller uthållighet 🙂
Asså det här är inte sant...jag måste ha gjort nåt fel åhhh allt hårt jobb 🙁
namntorka:
Kör du efter Något specifikt schema eller kör det som känns bra den dagen?
Menade om ni tränar för styrka, volym eller uthållighet 🙂
Jag har lite varianter som jag går efter men jag planerar in under dagen vad jag ska köra, vilka övningar och ibland tillochmed hur många repetitioner. Samt vad som passar bäst att köra dagen därpå, försöker tänka långsiktigt.
namntorka:
4-6 ggr i veckan. Hade ett schema innan, har fått tips om ett schema nyss och börjat kolla in på schemat som är mer inriktat på mitt "mål" jag hade när jag började, dvs Fight Club.
S/V/U? Ingen aning. Bryr mig inte. Är ute efter estetiken.
Igår var jag i bowlinghallen med min kontaktperson och ikväll är det dags för bågskytte.
Körde rygg och biceps idag. Sket i att köra mage, det gjorde jag igår på bröstpasset och jag brukar aldrig köra mage under ett bröstpass. Ångrade mig dock när jag kom hem och gjorde plankan i två minuter...direkt efter att jag käkat...inte så smart.
Sen skedde en sån där tragikomisk grej på gymmet ikväll. Två smågrabbar, kanske 17 år båda två aldrig sett dem förut ska köra biceps med curlstång. Ena killen, en tjock otränad kille med ovårdat hår lastat på 20 kilo direkt och ska börja curla. Jag tänker direkt att det där klarar han aldrig. Och mycket riktigt, en halv repetition senare halverar han vikterna fort som fan. Och sen har han fräckheten att bara sitta där på bänken och kritisera sin kompis som ska göra chins.
har en rackethall nära mig! men vet att det finns i östermalmstorg och en i gärdet också
Gubbe i Järna: var kan man spela då?

Är helt slut i varenda liten del av kroppen. Benen, rumpan, ryggen, armarna, magen, öronen, huvudet osvosvosv. Satt och tryckte på volymknappen för att sänka bilens brummande när jag körde hem från stan..... inte bara en gång heller, fick skratta lite åt mig själv iaf.
seasaw:
har en rackethall nära mig! men vet att det finns i östermalmstorg och en i gärdet också
Ooo, nice, jaa vi kör!
En av tränarna knockade mig nästan flera gånger fast jag bara körde lugnt ? Blev fett arg men ville inte vara "den som försöker knocka alla på sparringen" så tog det lika lugnt med slagen men sparkade sönder hans ben istället på sista ronden. Rätt åt den jäveln. Kan knappt tugga med min käke nu