Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

older comments

Ämnesstartare

hor4n:

Men hur tänker ni då? Nu ska jag ut och jogga i 40 minuter gud va skönt? Jag bryter ihop efter 800 meter

Mer "yeeeeyyy ut o springa woohooo", det är kul att träna men jag fattar vad du mena

SvaraCitera

passaro: yoyoyo hur går allt? VA?

Hej bro! Det går bra va, men börjar bli en discobyggare. Hur går det själv, med livet å allt va? Glad

SvaraCitera

sicce: hej välkommen tillbaka!! längesen man såg dig mvh sicilianmind

Men heeeeeeeeeej, visste inte att du bytte namn åh Söt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Hej bro! Det går bra va, men börjar bli en discobyggare. Hur går det själv, med livet å allt va? Glad

men va, lägg av - genast! =(

det går bara bra, flyter påCool
inte blivit alltför lat sedan thailand, hoppas jag?!

SvaraCitera

passaro: men va, lägg av - genast! =( det går bara bra, flyter påinte blivit alltför lat sedan thailand, hoppas jag?!

Jag vet, måste kompensera nu. :/ Ok, vad skönt att höra 🙂 kvar i gamla goa göteborg?

Nja, lite när det kommer till kosten kanske OskyldigRodnar

SvaraCitera

sicce:

Övning ger färdighet

hor4n:
  Måste bara fråga en sak. Hur fan kan ni som springer ute i typ 40 minuter orka?? Hur tänker ni? Gör det inte ont??  

Jag har grundkonditionen så för mig är det nästan inga problem. Dvs jag har gått mycket förr regelbundet så min kondition har byggts upp av det. Så att gå/jogga/springa 40 minuter är en baggis, därför försöker jag som Stekaren sa, inte göra för bekvämt för mig. Dvs springa så långt jag kan tills jag nästan inte kan stå. Fast det är klart, sitter man inne hela dagarna och inte rör på sig hela tiden får man ju dålig kondition och kanske behöver röra på sig lite mer 😛

SvaraCitera

Det var inte meningen att jag skulle citera sicce där, hehe.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ca 159 dagar och 1 timme starta jag min andra vätternrunda 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag vet, måste kompensera nu. :/ Ok, vad skönt att höra 🙂 kvar i gamla goa göteborg?

Nja, lite när det kommer till kosten kanske OskyldigRodnar

atta girl 

oja, vi är uppe i ett stålbröllop (11 år), båda parter nöjda med varandra. ser ut att bli ett långlivat äktenskap mmmh 

det är ok, kan tänka mig att det fanns jävla massa gott käk, oh 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Avverkade ett styrkepass förut, vilar ben idag.

SvaraCitera

Ännu en dag av hopprep och jogging-spring runda. Puuuh va jobbigt men har man en bra motivation så går det bättre! Vilket jag har.

SvaraCitera
older comments