Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Kudhos

Köttade gym idag, hela överkroppen samt intensiv 15 minuter på löpbandet.

Tula:
GE MIG MOTIVATION!!! Har ett träningskort som bara ligger och kostar pengar varje månad. Kan inte ta mig dit. Hatar att träna bland människor. Tänker att det är bättre att inte äta, men jag älskar ju mat så fuck that

Skit i människorna, tänk bara på dig själv när du är där. Du är där för dig själv, ingen annan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: GE MIG MOTIVATION!!!

Gillar dessa videos. Rodnar

SvaraCitera
Kudhos

Zodd:

Gillar dessa videos. Rodnar

Mike äger. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Skit i människorna, tänk bara på dig själv när du är där. Du är där för dig själv, ingen annan.

Detta är sant och jag måste lära mig tänka så! Inte fan kollar jag på hur andra ser ut när de tränar, men ändå känner man sig iakttagen. Dumt!

Zodd:

Gillar dessa videos.

Om inte annat känner man sig fet och äcklig när man kollar på dessa brudar haha. Kanske är det man behöver, som en käftsmäll. 

SvaraCitera
Kudhos

Tula:

Detta är sant och jag måste lära mig tänka så! Inte fan kollar jag på hur andra ser ut när de tränar, men ändå känner man sig iakttagen. Dumt!

Hade sånna problem först också. Trodde alla stirrade på mig, men man lär sig snabbt att folk skiter fullständigt i en. Och snabbt gör man likadant. Man är där för sig själv. You can do it! 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Mike äger.

Ja, bästa fysiken.

Tula: Om inte annat känner man sig fet och äcklig när man kollar på dessa brudar haha. Kanske är det man behöver, som en käftsmäll.

Eller som en spark i arslet som lyfter en från stolen liksom. Kan få liknande känslor när jag ser muskulösa snubbar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Hade sånna problem först också. Trodde alla stirrade på mig, men man lär sig snabbt att folk skiter fullständigt i en. Och snabbt gör man likadant. Man är där för sig själv. You can do it! 🙂

YES I CAN! Snart så, då överglänser jag er alla här! 

Zodd: Eller som en park i arslet som lyfter en från stolen liksom. Kan få liknande känslor när jag ser muskulösa snubbar.

Ja, man blir ju lite (läs mycket) sugen på att se ut som dessa brudar. Ge mig ett år, sen så!

SvaraCitera
Kudhos

Tula:

YES I CAN! Snart så, då överglänser jag er alla här! 

Bra! Show me that you can beat me. (Obs, bänkpress gäller inte, jag kan inte bänka mer än 3 hg..)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Bra! Show me that you can beat me

du kommer åka på så mycket spö! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:
GE MIG MOTIVATION!!! Har ett träningskort som bara ligger och kostar pengar varje månad. Kan inte ta mig dit. Hatar att träna bland människor. Tänker att det är bättre att inte äta, men jag älskar ju mat så fuck that

Säker på att du kör med rätt träningsform? Med tanke på brist på motivation, tänker jag. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Ja, man blir ju lite (läs mycket) sugen på att se ut som dessa brudar. Ge mig ett år, sen så!

Hehe, väntar med spänning.

SvaraCitera
latest comments older comments