Burgfitta:
Dåså.
Men det ändrar ju inte det faktum att kvinnor hellre vill ha biffar. Vill ju själv ha en slank och fin tjej istället för en tjockis. Och ja, pinnsmala modeller är snyggare än kurviga!
Stekaren:
Men det ändrar ju inte det faktum att kvinnor hellre vill ha biffar. Vill ju själv ha en slank och fin tjej istället för en tjockis. Och ja, pinnsmala modeller är snyggare än kurviga!
Hellre en skön smal/tjock än en tråkig biff.
Stekaren: Vadå en handfull? Har du fimpat en kvinnas fot, borrat hål i sulan och stoppat in snoppen där?! Usch....
Din argumentationsteknik är enastående.
Nåväl, åter till ämnet. Jag ska träna sprint i morgon, sedan gymma igen på torsdag.
har ni tips på bra träningsbloggar? drivna av tjejer.
30 armhävningar, 50 situps och 30 grodhopp. Varje dag i 1/2 år nu. Rekommenderas 😀
Siljan Runt och Vättern är jag anmäld till. Kommer bli mer!
Tog mig i kragen och gav mig ut och köttade igen, lika bra att göra något när man vaknar på mjölkbondetider.
penja:
har ni tips på bra träningsbloggar? drivna av tjejer.
känner bara till en och det är denna http://www.ptfia.se/
kluxor:
30 armhävningar, 50 situps och 30 grodhopp. Varje dag i 1/2 år nu. Rekommenderas 😀
så töntigt namn du har
kluxor:
Visa före/efter!
Burgfitta:
????
Fasta muskulösa former, tar du inte hellre i såna än att rycka i flärret och tänka "vad är det här då? Brylépudding?"
Stekaren:
Fasta muskulösa former, tar du inte hellre i såna än att rycka i flärret och tänka "vad är det här då? Brylépudding?"
Jo men tjejer bryr dig om partnerns utseende mindre än vad killar gör. Och tänker inte skriva mina egna preferenser här...