Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Burgfitta:

Dåså.

Men det ändrar ju inte det faktum att kvinnor hellre vill ha biffar. Vill ju själv ha en slank och fin tjej istället för en tjockis. Och ja, pinnsmala modeller är snyggare än kurviga!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Men det ändrar ju inte det faktum att kvinnor hellre vill ha biffar. Vill ju själv ha en slank och fin tjej istället för en tjockis. Och ja, pinnsmala modeller är snyggare än kurviga!

Hellre en skön smal/tjock än en tråkig biff.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Vadå en handfull? Har du fimpat en kvinnas fot, borrat hål i sulan och stoppat in snoppen där?! Usch....

Din argumentationsteknik är enastående.

Nåväl, åter till ämnet. Jag ska träna sprint i morgon, sedan gymma igen på torsdag.

SvaraCitera
penja

har ni tips på bra träningsbloggar? drivna av tjejer. 

SvaraCitera
kluxor

30 armhävningar, 50 situps och 30 grodhopp. Varje dag i 1/2 år nu. Rekommenderas 😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

Siljan Runt och Vättern är jag anmäld till. Kommer bli mer!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tog mig i kragen och gav mig ut och köttade igen, lika bra att göra något när man vaknar på mjölkbondetider.

SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
har ni tips på bra träningsbloggar? drivna av tjejer. 

känner bara till en och det är denna  http://www.ptfia.se/

SvaraCitera
Ämnesstartare

kluxor:
30 armhävningar, 50 situps och 30 grodhopp. Varje dag i 1/2 år nu. Rekommenderas 😀

så töntigt namn du har

SvaraCitera
penja

snoret:

känner bara till en och det är denna  http://www.ptfia.se/

Ska kolla upp! Vill ha motivation! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Hellre en skön smal/tjock än en tråkig biff.

Hård?

SvaraCitera
Ämnesstartare

kluxor:

Visa före/efter! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Hård?

????

SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

????

Fasta muskulösa former, tar du inte hellre i såna än att rycka i flärret och tänka "vad är det här då? Brylépudding?"

SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Fasta muskulösa former, tar du inte hellre i såna än att rycka i flärret och tänka "vad är det här då? Brylépudding?"

Jo men tjejer bryr dig om partnerns utseende mindre än vad killar gör. Och tänker inte skriva mina egna preferenser här...

SvaraCitera
latest comments older comments