Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

dvärgkastarn:

man blir det när man inte tränar

Faktiskt [sad] och sen blir jag slö och trött, och kommer knappt hemifrån. Men det har även andra anledningar...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Lär mig fort! Snart får ni akta er!!!

The force is strong with you, young Fasiken...but you are not a Jedi yet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tog en promenad till tandläkaren idag, jag börjar bli episkt bra på att gå till tandläkaren! [smile] Övning ger färdighet!

SvaraCitera

ingen träning idag inte, tog en promenad i -10 [chocked] tar en öl nu när ja kom in[bigcheers] men blir täning imorgon ist! =) beach 2014 !? haha[party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ben och vader + mage

Lårcurl superset benspark
50x12 - 70x15
50x12 - 75x15
50x10 - 80x12
50x8 - 85x12

Knäböj
1 set 10 reps, 100 kg.
1 set 8 reps, 130 kg.
1 set 5 set, 140 kg.

Benpress
3 set 12 reps, 250 kg.

Benspark
1 set "pumpset" till fail.

Vadpress i smith
6 set till fail. Vila 15 sec - börjar om.

Mage
3 set Cable crunches
3 set Brutalbänk
3 set benlyft

Kommentar:
Ett skönt ben pass, det andra för den här veckan. Jag gillar kvällspass. Jag satt länge i bastun efteråt. Helt utslagen. Skönt att verkligen tagit ut sig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Traskade 4 km nyss..fram och tillbaka från affären

SvaraCitera

Gick på cirkelfys igår, har nådigt med träningsvärk på baksidan av kroppen idag, känns fint. Hade bokat friskis triathlon imorgon men det blev inställt, besviken.

SvaraCitera

Sagitta:

Gick på cirkelfys igår, har nådigt med träningsvärk på baksidan av kroppen idag, känns fint. Hade bokat friskis triathlon imorgon men det blev inställt, besviken.

varför tränar du så mkt? [blush]

SvaraCitera

tevepro:

varför tränar du så mkt?

Jag tränar inte mycket, vill träna mer!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Förhoppningsvis står jag och hoppar som fan på en läktare i Örebro ikväll. [bigcheers][bigcheers]

SvaraCitera
Ämnesstartare

haha
det här var ql
har icke tränat sen i söndags pga tidsbrist. har ej heller ätit kolhydrater på 1 dryg vecka. som följd av kolhydratsbristen har jag gått ner 2 kg sedan i söndags, mestadels vatten men förhoppningsvis 1 par hg fett också.

tränade idag. det gick skitsnabbt, gjorde visserligen rätt korta set men kände inte att jag behövde vila lika mycket mellan dem som jag brukar. totalt tog det knappt en timme och jag satte två pr, 130 i knäböj och 95 i bänk. najs!

SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

kolhydratsbristen

borde alltså gjort mig svagare men nä fu det går awesome. enda jobbiga var att bältet inte satt som det brukade.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har promenerat som sjutton med två tunga matkassar.

SvaraCitera
latest comments older comments