Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Välkomna!
Har berättar vi om våra träningsäventyr, våra mål och tipsar varandra om bästa möjliga träning.

Kära träningsdagbok
Idag har jag simmat, för första gången på länge. Fifan vad jobbigt det var. Kan garanterat säga att jag hade snyggast kropp av samtliga i omklädningsrummet, men ändå.
Imorgon ska jag ut och gå.

Dold text: Ni är jävligt förvånade över att det var jag som skapade denna tråd va?!

ÄNDRAT 2009-01-14 16:21

Citera
Ämnesstartare

Lounge:

va fint =) går du bra ihop med din roomie eller slår ni ihjäl varandra?

Det funkar brao! [smile]

Lounge:

strand =)

Jaha! Fint skare va! Underbara naturleder [love]

Ont:
Ska träna på att sova.

Godnatt

SvaraCitera
Lounge

davvelito:

Underbara naturleder [love]

mmmm ser fram emot det!

SvaraCitera
Ämnesstartare

har blivit så dålig på att träna [sad], överväger om det är värt det att köra seriöst ens.. gillar att hålla det på en relativt obrydd nivå som ändå producerar resultat

SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte ont i ryggen efter marklyft, hoppas det betyder att jag gjorde rätt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

mmmm ser fram emot det!

Man kan gå superlångt utan att gå lika varje dag. Det jag saknar mest med Hässelby samt mitt gamla vardagsrum (filmstaden i v-by) [smile]

SvaraCitera
Lounge

davvelito:

Man kan gå superlångt utan att gå lika varje dag. Det jag saknar mest med Hässelby samt mitt gamla vardagsrum (filmstaden i v-by)

Aaa är ju snornära dit 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

Aaa är ju snornära dit 🙂

AAaaa [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

WÖÖÖ tänkte kötta skidåkning, höger drivknut gick sönder halvvägs till spåren, fuck me.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

strand =)

har en polare som bor där

SvaraCitera
Lounge

Knegaren:

har en polare som bor där

kul

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

kul

ja...jävligt....kul

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska testa Secret Service Sntach Test lite senare. Kommer: döden dö.

With its origins in the prestigious U.S. Secret Service selection process, the rules are simple. You must do as many repetitions of the kettlebell snatch as possible in ten minutes. Using the 24kg kettlebell (ladies, use the 12kg), you may switch hands whenever you'd like and you may even set the bell down (so you can toss your cookies). Final count is total sum of snatches, period. The only unspoken rule is that you will not quit. Got a blister, tough, use the other hand for the remaining time. Tear a callous, tough it out. Don't even think about stopping when the phone rings. You can rest the kb on the deck to keep a lung down, but it'd better be moving when the timer sounds.

http://www.dragondoor.com/articles/so-you-want-to-try-the-secret-service-snatch-...

SvaraCitera

Skulle tränat idag. Men skadade knäna på det fulaste, pinsammaste tänkbara sättet på gymmet. Körde lite core-träning, med betoning på lite. Vet inte hur jag ska träna nu, och vet inte på vilken nivå jag ska köra när jag kan börja träna igen om typ en vecka.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

fulaste, pinsammaste tänkbara sättet

do tell.

SvaraCitera
latest comments older comments