Jag var pepp!
Hade packat väskan!
Men PRECIS utanför dörren så inser jag att mitt dagkort inte skulle gälla efter 14:30 och klockan var härligt nog 14:47.
FUUUUUUUCK! ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Hade ju varit så skönt att träna då jag håll mig så bra med mat!! ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Militärpress
Swing
Marklyft
passaro:
Swing
tänker bara på
seasaw:
tänker bara på
haha, kanske gjorde detta!
passaro:
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Inte mitt fel att spinning-kondition inte översätts direkt till löpar-kondition ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
passaro:
haha, kanske gjorde detta!
får känslan att jag aldrig få veta svaret på den frågan, men hoppas det var det du gjorde idag - swingade loss! ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Benböj med kettlebell, knäböj med kettlebell, marklyft med kettlebell och en magövning med kettlebell
sen en massa annat med hantlar för axlarna, ryggen och armarna och magövningar med nån medicinboll på typ 5 kilo
2.5h effektiv körning, gick förvånansvärt bra att köra två dagar i rad. Uppsala crossbana torsdag, fram till dess rehab och kondition på gymmet
Promenad nästa, wöwö.
Promenerat i runt en timma samt simmat i en halvtimma. Är helt slut ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
vill börja med frivikter (benböj, marklyft osv.) men hittar ingen instruktör
Swing
Marklyft
Goblet squat
Armhävningar
Primal Move
Orkade inte dra mig ner mot kampsporten så blev hemma istället:
Skuggboxning i kombination med armhävningar och annat
Diverse spark och slagtekniker
Är: död.
MAAAAAAAT.
Schism:
vill börja med frivikter (benböj, marklyft osv.) men hittar ingen instruktör
Vad är det du känner att du behöver hjälp med?
nästa vecka: skidor varje dag
FAN VA KUL D SKA BLI
Ska ut och springa trots att det blåser och snöar wööööh.
... och imorgon ska jag förlänga mitt gymkort så att jag kan hålla mig inomhus sådana här dagar ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)