dazed:
Idag inledde jag dagjäveln med en löptur vid 07.30
Detta börjar bli en vana, gött med 10 minusgrader och dunkande bröst.
My back is killing me...
Sitter och grinar till det här klippet det brukar oftast få mig på bra tankar men bara tanken på att jag kanske aldrig kan lyfta mer tar knäcken på mig! Då har jag ju ingenting att leva för längre, kneget är bara ett kneg medan träningen är min kärlek..![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Stekte mina triceps och mina axlar idag. Känns bra.
Dryga 3h crosskörning komprimerad crossbana med blötsnö.
SLUT, köra imorrn igen!
Athletic fitness inspirerande träning.
Roddintervaller, viktade chins och dips med kroppsvikt.
Kommentar:
Helgdagarna brukar alltid se annorlunda ut för mig.
Det kan antingen vara vilodag, träningspass med någon vän eller priopass. Men eftersom jag själv valt att göra om min träningssplit med start nu på måndag. Så kändes det bra att bara köra något helt själv.
Jag har under en lång tid haft ett väldigt bra flås.
Mycket tack vare min simning och talang för långdistanslöpning.
Men att ro är en HELT annan sak. Kroppen är helt enkelt inte van vid en sådan brutalt jobbig mjölksyregren.
Prova gärna själva.
Promenaaaad, så satans skönt. Valde en väldans backig väg, konditionen har blivit askass eftersom jag knappt underhåller den längre, fy sjutton. Vill ha bort snön så jag kan ta mig ut och springa i skogen.
Tidigare idag dansade jag så mycket, att jag skulle bli mycket förvånad om jag inte gått ner minst 5 kilo på't.
Har inte tränat på hur många veckor som helst pga att jag är helt sjuUuUuuUkt lat.
Om någon har motivationstips så tar jag dem gärna![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
enligt lokaltidningen är isen nu halvmetertjock, kanske tar en skridskotur i morgon.
Första utomhuspasset idag. 4 km/26.30 min.
Kändes lite: "meh".
Kom sen på att jag ska tänka på:
1, har varit sjuk, första träningspasset på över en vecka.
2, första löppasset sen oktober (och då sprang jag oftast kortare sträckor).
3, Dålig dagsform; ej ätit ordentligt senaste dygnet, menshelvete vilket innebär illamående/smärtor och huvudvärk på det.
Så. Ska vara snäll mot mig själv osv blöhblöh.
Dold text: Och så ska jag tänka på att Tobbish inte lämnat lägenheten idag och att han åt onyttig äckelsnabbmat igår mohahaha ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Knäböj, bänkpress och marklyft igår. Lätt och fint. Känns skönt.
Knegaren:
Sitter och grinar till det här klippet det brukar oftast få mig på bra tankar men bara tanken på att jag kanske aldrig kan lyfta mer tar knäcken på mig! Då har jag ju ingenting att leva för längre, kneget är bara ett kneg medan träningen är min kärlek..
Det finns säkert gott om folk som hämtat sig från värre skador än dina och kunnat träna efteråt. Det löser sig.
Gjorde jag något i dag, nej
har jag ens gått ut i dag, nej
ååååååååååh hh vafan.
Nintendo:
4 km
Nintendo:
26.30 min.
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
träningen i torsdags var sjukt nice
känns halsen bra imorgon blir det träning då