Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

4x30min crossåkning Härad Raceway Crossbana.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är trött i benen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter choklad! [love]

SvaraCitera

Tränade idag trots för att jag ville, trots att jag var trött och slut. Ska äta banan med

Tobbish:

choklad!

nu

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

nu

Oj, vad jag tajmade det bra! Tänk om du behövt skriva choklad själv...! [surprised]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crosstrainat i en timma och promenerat 50 min. Det går bättre med träningen nu, fast är fortfarande ett matvrak.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Woop, ska dra igång löpträningen snart! Hoppas att det inte snöar för mycket nu bara.

Har som mål att genomföra vårruset på mindre än 30 min, lagom målsättning med tanke på mitt kassa självförtroende [crazy] När jag gjort det och upptäckt att det går asbra så kan sätta högre kvar på mig själv. [blush]

SvaraCitera

Tobbish:

Oj, vad jag tajmade det bra! Tänk om du behövt skriva choklad själv...!

Det hade varit hädelse

SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Hur gick det?

fett bra! gillar tävlingssammanhang, då orkar jag flåsa fram på minst 75% av min maxkapacitet under flera timmar i sträck ba' för att kunna åka ifrån medelålders gubbar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

fett bra! gillar tävlingssammanhang, då orkar jag flåsa fram på minst 75% av min maxkapacitet under flera timmar i sträck ba' för att kunna åka ifrån medelålders gubbar.

Gött mos, fin sport det där.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag inledde jag dagjäveln med en löptur vid 07.30 på morgon för att bli på lite avslappnat humör inför dagens åtaganden.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pajade vänster sida av ländryggen igår vid bicepscurlen! Tunga vikter, uppenbarligen inte uppvärmd och sen var det nånstans jag fick lite sving (körde med hantlar btw) och sen lät det som fan. Det är vänster sida som känns värst, tror det var vänsterbiceps jag curlade med också. Överlevde resten av passet men smärtan sitter i än idag! Har knappt sovit en blund inatt pga detta, när jag ligger ner sprider sig smärtan till nacken osv. Nån som känner igen detta? Är det en varningssignal och vad kan jag göra? Ligga still eller hålla mig aktiv. Skulle ändå ha vilodag men ska köra rygg imorrn sååååå vad göra?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Pajade vänster sida av ländryggen igår vid bicepscurlen!

kul! grattis

SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

men ska köra rygg imorrn

det ska du inte alls

SvaraCitera
Ämnesstartare

den läskiga vampyren:

kul! grattis

Tack!

passaro:

det ska du inte alls

måste för proportionernas skull, kanske blir bättre också om jag kör lätta vikter

SvaraCitera
latest comments older comments