Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

ehd igen:

tror jag måste ha någonstans att åka, om jag ska träna hemma blir det nog aldrig av [blush]

Då är det bara att leta upp ett gym då. [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

rygg & bicce todaaaay

SvaraCitera
Ämnesstartare

Var och gymmade förut, gick sådär pga stod inne på toaletten och försökte stoppa näsblod första kvarten och sen vågade jag inte ta i ordentligt. Bättre lite än inte alls dock! Det var skönt.

SvaraCitera

Bröstpass.
Börjat köra cross så tappat byggandet helt då kroppen säger ifrån.
Inga muskler, men har iaf min ådra</3

ådra.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

45 minuters spinning och därefter gym nu på måndag, nice.

Nu ska jag ut och gå.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna veckan som kommer bär det då fan av.[cool]

Krav Maga fyra gånger i veckan; tretimmarspass.
Kettlebell-pass fyra gånger i veckan; morgon och kvällspass.
Träning med skivstång, inte bestämt än hur jag skall lägga upp det.
Spinningpass, lite när jag känner fört.

Detta fram till sommaren.

NU KÖR VI!

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

NU KÖR VI!

Satan vad nice det låter!

Har börjat med såna där sumo squat med kettlebell, astrevlig övning.

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Satan vad nice det låter!Har börjat med såna där sumo squat med kettlebell, astrevlig övning.

Tycker jag med[blush]

KB-träning är askul. Blivit kär i den träningsformen. Utforska fler övningar, det sker sjukt mycket!

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Träning med skivstång, inte bestämt än hur jag skall lägga upp det.

Split med två dagar i veckan? Eller ja, helkroppspass funkar ju också. Böj och bänk ena dagen och mark och axelpress andra dagen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Split med två dagar i veckan? Eller ja, helkroppspass funkar ju också. Böj och bänk ena dagen och mark och axelpress andra dagen.

Två dagar blir det, ja. Såklart helkroppspass. Med fokus på knäböj, marklyft och militärpress. Vill inte göra bänkpress. Ungefär så!

Tränar gärna med dig någon dag, f ö!

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tycker jag medKB-träning är askul. Blivit kär i den träningsformen. Utforska fler övningar, det sker sjukt mycket!

Jo det finns någon liten tavla med olika övningar och hur man utför dessa på gymmet. Ska våga mig på fler övningar men tycker det är lite småpinsamt när man står där och ska försöka sig på en ny övning, får se till att komma över det [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Åå, nej nu måste jag ut!

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Jo det finns någon liten tavla med olika övningar och hur man utför dessa på gymmet. Ska våga mig på fler övningar men tycker det är lite småpinsamt när man står där och ska försöka sig på en ny övning, får se till att komma över det

Ta gärna hjälp av någon som kan, ganska lätt att skada sig. Annars är de rätt lättlärda tekniker.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Två dagar blir det, ja. Såklart helkroppspass. Med fokus på knäböj, marklyft och militärpress. Vill inte göra bänkpress. Ungefär så!

Låter vettigt. Är det någon särskild anledning till att du inte vill bänka?

passaro:

Tränar gärna med dig någon dag, f ö!

Det kan ordnas!

SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Låter vettigt. Är det någon särskild anledning till att du inte vill bänka?

Tycker inte att det är någon speciellt bra övning, hämmar min krav-träning. Får ut det jag vill ha av främst knäböj, marklyft och militärpressen.

dvärgkastarn:

Det kan ordnas!

Sweet.

SvaraCitera
latest comments older comments