Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Välkomna!
Har berättar vi om våra träningsäventyr, våra mål och tipsar varandra om bästa möjliga träning.

Kära träningsdagbok
Idag har jag simmat, för första gången på länge. Fifan vad jobbigt det var. Kan garanterat säga att jag hade snyggast kropp av samtliga i omklädningsrummet, men ändå.
Imorgon ska jag ut och gå.

Dold text: Ni är jävligt förvånade över att det var jag som skapade denna tråd va?!

ÄNDRAT 2009-01-14 16:21

Citera
Ämnesstartare

Ska fan ba köra järnet som fan imorron asso, gött ska d bli!! [cool]

SvaraCitera
kachin

Lurendrejeri:

Ofta du behöver deffa ens?!

lillkuken:

[cool])

han är ju biffen [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

han är ju biffen

Deffad biff kanske[cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

är egentligen spinkig[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill börja gymma igen, helst simma. Men känns som att man inte kommer ha någon fritid alls då [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Aa, fast jag kan träna sönder mig i och med sjukdom. Tränar bara sjukgymnastiskt nu.

Jaha, ja då ska jag inte komma med några mer "fakta", förhoppningsvis har du ju då kontakt med någon som vet hur man utformar träningsprogrma/övningskombinationer för någon i din sist.

kachin:

han är ju biffen

ahjuste! [cute]

lillkuken:

är egentligen spinkig

Om du ska lyssna på ett enda råd från mig någonsin så lyssna på detta:

Träna efter Stronglifts 5x5

SvaraCitera
Ämnesstartare

Wöö klar, då får jag vila imorgon. [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Woah, känner mig rätt mörbultad efter träningen idag, gött. Ashungrig nu, fixa käk. [party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Jaha, ja då ska jag inte komma med några mer "fakta", förhoppningsvis har du ju då kontakt med någon som vet hur man utformar träningsprogrma/övningskombinationer för någon i din sist.ahjuste! Om du ska lyssna på ett enda råd från mig någonsin så lyssna på detta:Träna efter Stronglifts 5x5

Aa brukar köra 5*5 eller 3*8 typ. Varierar lite.

Fick nån jävla grej i ryggen när jag skulle gå ner för trappan imorse, blir förmodligen tvungen att inte köra knäböj och marklyft på några veckor framöver[cry]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffade medlemskap på ett nytt gym idag och tränade med en kompis. Körde knäböj, axelpress, marklyft och kabelrodd. Fick köra lätt i böjen och marken pga mina höftproblem men det kändes ändå rätt ok. Kan nog börja träna som vanligt snart.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Clean and Press
Marklyft
Armhävningar

Köpa en 24-kilos kettlebell nästa vecka.[party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Innebandy ikväll!!

Wöööö

SvaraCitera

Rak mage, 5 övningar.
Märkte idag att jag har en "plupp" mellan bröstmuskel och översta magrutorna, som är en muskel. Stört strange!
Liksom.. Bröst - PLUPP - Magrutor o.O

Någon som har erfarenhet av "Nyckelgym?!"
Börjar lessna på dessa fi*tor på Hälsoskaparna.
Galet lama!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad skönt![party]

SvaraCitera
latest comments older comments