Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Lurendrejeri:

tillräckligt protein vilket jag alltid får och tränar vilket jag gör så förlorar jag ingen muskelmassa

![blush]

Påstår inte ur någon aspekt att det är varken nyttigt, bra lr hälsosamt, men personligen älskar jag att köra extremdeffar nån månad bara, så ser man potentialen man har, och vilka resultat man Kan uppnå.
Då blir man vidrigt taggad!!

Som sagt inget hälsoråd********

SvaraCitera
Ämnesstartare

Swings
Clean
Goblet squat
Militärpress
Armhävningar

Krav Maga

Blev det ikväll. Känns bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kenslan:

Påstår inte ur någon aspekt att det är varken nyttigt, bra lr hälsosamt, men personligen älskar jag att köra extremdeffar nån månad bara, så ser man potentialen man har, och vilka resultat man Kan uppnå.
Då blir man vidrigt taggad!!

Som sagt inget hälsoråd********

Ska köra en ordentlig deff efter nyår kombinerat med stronglifts eller dylikt, måste hinna lägga på mig några kilo till tills dess dock.. [censur] Varit på samma fettprocent hela livet känns det som, magrutorna under börjar dock synas mer och mer i takt med att de blir större.. [cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska deffa till sommarn..[cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

Ska deffa till sommarn..

Ofta du behöver deffa ens?!

SvaraCitera

Jag hade fett ont hela förmiddagen, till följd av gårdagens träning, tänker jag mig. Nu på kvällen mår jag dock bättre, kan nog till och med drista mig till att påstå att jag nog känner mig bättre i kroppen än innan träningen. Sjukt värt om detta håller i sig.

Kanske tränar mer i morgon.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Ofta du behöver deffa ens?!

har börjat träna igen efter typ 1 halvårs paus pga olika grejer. Har gått upp i vikt snabbt (både fett och muskler[cool]) så får se om jag börjar deffa lite innan sommarn eller så satsar jag på 2014[party]

SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

har börjat träna igen efter typ 1 halvårs paus pga olika grejer. Har gått upp i vikt snabbt (både fett och muskler) så får se om jag börjar deffa lite innan sommarn eller så satsar jag på 2014

En deff går i värsta fall att fixa på typ en månad så länge du inte grisbulkar. [blush]

Ögon i en plåthink:

Kanske tränar mer i morgon.

Gör det! Man mår så galet mycket bättre av det. [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

En deff går i värsta fall att fixa på typ en månad så länge du inte grisbulkar.

Mmm därför ska jag ju börja precis innan sommarn[crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

Mmm därför ska jag ju börja precis innan sommarn

Aha missförstod dig dah. [cute]

SvaraCitera

Lurendrejeri:

Gör det! Man mår så galet mycket bättre av det. [y]

Aa, fast jag kan träna sönder mig i och med sjukdom. Tränar bara sjukgymnastiskt nu.

SvaraCitera
latest comments older comments