Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma träningsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

officiellt söndertrasad

SvaraCitera

var ute å springelingade
gick bra till en början
sen fick jag aaaaaasont i axeln och kunde i princip ej springa efter det (pga, spänner överkroppen för mkt=spänner axeln=ondare)

ska försöka värma upp axlarna innan jag springer nästa gång å se att det hjälper. det som oroar mig är dock att det bara är högeraxeln jag får ont i, skulle kunna bero på att jag spänner den extra mycket, men jag är rädd att det snarare har att göra med att det axeln är spänd för mycket när jag sitter vi datorn (oergonomisk stol osv)

har ej ont nu dock, så kan vara bara att jag spänner för mkt när jag springer

SvaraCitera
Ämnesstartare

Springer du på händerna eller

SvaraCitera
ziiesh

gym med favoritgymkompis [love] imorgon yoga och spinning [love]

SvaraCitera

tränade karate [love][love][love]

SvaraCitera

passaro:

Springer du på händerna eller

drygo, trodde du ej jag skulle se för att du ej citerade el??????[no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte tränat på flera månader
måste bli duktigare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

drygo, trodde du ej jag skulle se för att du ej citerade el??????

bara väntade på't! 😉

SvaraCitera
Ämnesstartare

är rätt dålig på det här med träning

SvaraCitera

passaro:

bara väntade på't! 😉

[mad]

SvaraCitera

kära trännings dagbok

Mitt mål är att få svart belte i hapkido och orka springa 30 min på löpband(tror aldrig jag kommer orka det, men är en önske dröm) men jag är stolt över att jag kan springa 14 min på löpband utan att dö[bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

en halv mil löpning idag

fortsatte hemma med övningar för handleder, underarmar, nacke och givetvis tvättbrädan

femte dan i rad för övrigt ikväll blire krogen [y]

SvaraCitera

Tränade ett styrkepass i måndags. Har fortfarande hemsk träningsvärk, och hoppade över träning i går p.g.a. det. Skall dock träna igen ikväll, när det likväl är gratis denna vecka...

I morse, när jag såg mig i spegeln, tyckte jag att min muskulatur såg mycket mer definierad ut, och jag har upplevt att mina lårmuskler känts båd' hårdare och starkare. Så här fort kan det väl inte gå.

SvaraCitera
Ämnesstartare

körde ett rrrrredigt ryggpass igår kväll, ikväll blir det discomusklerna (bröst och axlar) för det gäller att se vältränad ut när man ska ut och ragga på lördagkvällarna[smile]

SvaraCitera

Var på styrkepass igår, simmade kring en timma innan dess. Har inte lika mycket träningsvärk nu efter detta passet. Känns vansinningt bra att jag faktiskt inte tränar i ÄS-syften nu, och fakteligen håller efter min kost någorlunda. Jag vill verkligen inte minska min fettmängd, det känns rätt otroligt. [crazy]

Mån: Styrkepass
Tis: Simning, karate
Ons: Intensivpass
Tors: Simning, karate

Har möjlighet att träna så här, om jag vill, men jag tänker inte förtaga mig, eller försöka draga in mig i någonting jag inte orkar med i det långa loppet. Jag har trots allt konstcirkel på onsdagar också.

Kommer sannolikt i praktiken bli karate x 2, simning en gång och ett styrkepass per vecka. Intensivpass om/när jag pallar och hinner. De passen är inte så roliga, heller...

SvaraCitera
latest comments older comments