Deffat i cirka 3 veckor nu, gått ner från 89 till 84. Målet är 80kg.
Resultat i nuläget:
behöver träna. kan snart träna. ska träna.
tror jag ska ut ikväll igen
var ute å sprang
tänkte:
nu j*vlar ska jag springa/jogga hela banan
(typ bara 3 km men ah, är lat å har sprungit 2 ggr detta år)
så gjirde jag d :PPPpppPPpp
fick håll
d va ej så nice
men sprang vidare iaf
tänkte att jag skulle få tillbaka min kondition som jag råkat tappa nu när sommaren kommit och jag haft annat för mig än att träna. så har sprungit några dagar nu. känns gött. men idag tror jag jag andades in och svalde ett gäng med knott. mums. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Träna och träna, lite motion i form av cykla till jobbet 😛
gick 1 halvmil med hund1
kom att tänka på att jag troligtvis bor rätt nära en rätt bra karateklubb nu som jag aldrig provtränat i.
kollade upp det och den ligger ½ h från mig och det kostar bara 1300/termin. Det blir förhoppningsvis karate för mig i höst![[love]](/img/smilies/love.gif)
Tränar i form av städjobb mellan 4-7 timmar per dag.
Men jag saknar verkligen att jogga och träna på gym. Från och med nästa vecka har jag lovat mig själv att sticka ut till skogen, och även börja äta bättre mat igen. No more excuses.
å shit, haha, kul att jag inte mindes öht att denna tråd finns, så kliver jag in och jag skrev i den själv senast i maj. Bra där ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Men baaakslag. Satans jävla benhinneinflammation är tillbaka. Jag är så jävla besviken och arg och ledsen. BLÄ
Viktpass innan frukost och klättring vid fyra.
känner mig lite beast.
ska ut och springa snart
gillar egentligen ej att springa under sådana här tider.
vill ej bli sedd osv
Träningen blir lidande pga magsjuka. ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
Purr Purr:
Träningen blir lidande pga magsjuka.
ååh, magsjuka är det vidrigaste som finns i hela världen... typ!
Blivande_japan:
ååh, magsjuka är det vidrigaste som finns i hela världen... typ!
Vet, har lovat mig själv att uppsöka läkare om det inte går över snart. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)