blev klar med en liten komplettering av förra uppgiften. ska nu ge mig på en annan som jag är försenad med.... hehe... hoppas att min (dessutom enda) klasskompis också håller på med den fortfarande
Har inte börjat med min uppgift än..... den ska inte in förrän 10 januari men då jag har jullov 16 december - 9 januari hade det ju varit skönt att faktiskt kunna vara ledig då. Jaja yolo osv
Blev klämd på låret idag av en gubbe som alltid glor på mig. Uh ska be någon ta tag i det där
(På jobbet dvs)
019linnea:
Blev klämd på låret idag av en gubbe som alltid glor på mig. Uh ska be någon ta tag i det där
Sa du till gubben? (Det hade nog inte jag gjort/vågat)
Har börjat spåna på min inlämningsuppgift. Framsteg.
Tigerdrottningen:
Sa du till gubben? (Det hade nog inte jag gjort/vågat)
frös mest till och fattade inte förens efteråt att det han gjorde var jävligt konstigt. mina kolleger är 60-70 år och tror inte att han hade gjort detsamma på dem, oavsett anledningen. ska prata med chefen nästa gång och undvika honom i framtiden
e fortfarande lite skakis asså
019linnea:
frös mest till och fattade inte förens efteråt att det han gjorde var jävligt konstigt. mina kolleger är 60-70 år och tror inte att han hade gjort detsamma på dem, oavsett anledningen. ska prata med chefen nästa gång och undvika honom i framtidene fortfarande lite skakis asså
Tycker dock inte du ska vänta till "nästa gång"...
019linnea:
Ge honom en ordentlig spark mellan benen nästa gång! Är själv i en liknande situation och det är verkligen jobbigt som fan. Lite tråkigt att man är tvungen att ta en annan väg så fort man ser gubbjäveln -.-
Tigerdrottningen:
Tycker dock inte du ska vänta till "nästa gång"...
jag träffar chefen alltså*, tror det blir på fredag isf! det är rätt att man ska vara snabb med åtgärder
SKORPIONEN:
Ge honom en ordentlig spark mellan benen nästa gång! Är själv i en liknande situation och det är verkligen jobbigt som fan. Lite tråkigt att man är tvungen att ta en annan väg så fort man ser gubbjäveln -.-
🙁 har du gett honom en spark? är det andra som vet?