Jag finns med i boken / trams
76 glosor, fighting!
Har fått lite gjort på två saker idag, känns bra. Dock mer saker som måste göras i helgen, får se hur mycket jag orkar imorgon.
Har semester nu så skiter fullständigt i jobbet
Fick jobb på sommarjobbet med kravet att jag ska sommarjobba där nästa år 
Ska sitta i kassa imoegon
skulle ha pluggat matte i helgen, i didnt, bc i suck.
faphomet:
skulle ha pluggat matte i helgen, i didnt, bc i suck.
Känner lite samma sak. : S Har dock pluggat. Men inte tillräckligt.
Snart blir det två månader tjänsteledigt. Allt för att slippa höginkomstskatten, men känner också att jag behöver lite ledigt
aristoteles:
Snart blir det två månader tjänsteledigt. Allt för att slippa höginkomstskatten, men känner också att jag behöver lite ledigt
Ibland behöver man ta't lugnt för att spara på krafterna. Och 2 månader är ju som ett sommarlov.. 
En ny högsta chef med ett helt nytt system samt ett kalas som blev felbokat. Ja, dagen har varit kaos. But good effort makes the customers happy och så blev det efter all slitsam stress.
Sedan hade det varit skönt att kunna slänga sig i sängen efter man kommit hem but nopelinope. Magen måste fyllas med kärlek om den inte blivit det på hela dagen.. läxorna likaså.
Cobrak: Ibland behöver man ta't lugnt för att spara på krafterna. Och 2 månader är ju som ett sommarlov..
Kommer inte slappa så mycket dock, har annan business att ta hand om. Blir rastlös annars.
aristoteles:
Kommer inte slappa så mycket dock, har annan business att ta hand om. Blir rastlös annars.
$$$$
aristoteles:
hehe dirty