Take it away, Ögon!
har också läst in mig på företaget jag ska till imorgon.
verkar va 1 fett nice företag
har också jobbat idag
jag är så duktig jag
sökte 7 sommarjobb igår, redan blivit kallad för intervju till ett. jag hoppas på fler pga vet inte riktigt vad det jobbet som intervjun gäller innebär, och jag måste ev. ställa krav för att få som jag vill, och det verkar obekvämt och jobbigt.
hur som glad att man är lite eftertraktad iaf.
sinnessjuk uns:
sökte 7 sommarjobb igår, redan blivit kallad för intervju till ett. jag hoppas på fler pga vet inte riktigt vad det jobbet som intervjun gäller innebär, och jag måste ev. ställa krav för att få som jag vill, och det verkar obekvämt och jobbigt.hur som glad att man är lite eftertraktad iaf.
Vart söker du? Lite dum fråga men typ aldrig sökt just sommarjobb. Bara haft vanliga. Af eller?
Lounge:
Vart söker du? Lite dum fråga men typ aldrig sökt just sommarjobb. Bara haft vanliga. Af eller?
ja, via platsbanken. men mailade även direkt till ett ställe som var intressant, det är dom jag ska på intervju hos.
sinnessjuk uns: ja, via platsbanken. men mailade även direkt till ett ställe som var intressant, det är dom jag ska på intervju hos.
ja, hitta företag och maila direkt känns ju nästan smartast.. mindre folk som söker så antagligen. grattis till intervjun btw! vad för typ av jobb?
Lounge:
ja, hitta företag och maila direkt känns ju nästan smartast.. mindre folk som söker så antagligen. grattis till intervjun btw! vad för typ av jobb?
personlig assistent.
Räknar root mean squares
gick vidare på onlinetester, så nu ska jag.... göra ÄNNU fler onlinetester!!!
wööööö
case-dag idag. det kan ha gått lite hur som helst. folk var överlag trevligare än vad jag förväntat mig iaf.
åh en av rekryterarna var så jääääääääääävla snygg <3
gick in på happn efter ba pga kul, så var han där
åååh dör
var på mingel hos företag idag också. ska söka jobb där tänkte jag
satan vad kåt du är jappi 
när man skriver att man är bra på att analysera saker och sen skriver att det är något man tror man utvecklat pga ingenjörsstudier
#meta