Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments older comments

reben

åhhg vill oxo ha besked

SvaraCitera

Under de närmaste veckorna har jag sammanställt en rapport om trygghet och inkludering i min kommun. Idag gick jag över de olika delar jag kladdat ned och snyggade till texten,  börjar änna ta sin form nu. Sista dagen imorn, semester HjärtaSkål

SvaraCitera

Blev antagen till förskollärarprogrammet. Tack, HP! (Tackar dock nej pga kom ju även in på YH o d verkar roligare o mer "jag")

SvaraCitera

Har bara två veckors jobb kvar innan skolan börjar 17/8 (pga tar ut semester) och jag börjar bli nervös. Det här jobbet har varit min vardag i 3,5 år. Jag ogillar det hemskt mycket men kommer sakna mina kollegor till tusen och hoppas min klass kommer vara lika soft.  

Idag köpte jag markeringspennor och ett skrivblock och skickade iväg ansökan till csn hehe. Gäller o va förberedd

SvaraCitera

Undrar om man ska börja spökskriva. 

SvaraCitera

inte så värst aspepp på att jobba 8-21 imorgon och 10.30-22 på söndag. längtar som fan till löning. 

jag har sån jävla ångest inför hösten. jag hoppas jag får min examen, körkort och ett fast jobb så jag kan flytta från denna stan igen. har bott hos mor i ett år nu, pallar verkligen inte mer. värsta är att jag inte riktigt vet var jag vill och ska ta vägen ens. har varit inne på att flytta tillbaka till trollhättan då  jag står kvar i lägenhetskö där och det är nära götet. men har knappt kontakt med nån där längre så venne om jag vill. synd att man inte har cashen att köpa en lägenhet i gbg. vet inte vad jag ska göra. fan. take me away. 

SvaraCitera

har semester nu och rent vädermässigt suger det apröv, men jag får många timmar spenderade framför tv-serier och filmer utan att få dåligt samvete över att jag inte är utomhus och hittar på massa saker och det är ju nice. 

efter semestern ska jag bara jobba i fyra (!!!) dagar till på helvetesarbetsplatsen innan jag tar helg och sedan börjar plugga.
det ska bli såååå jävla skönt. har köpt ny dator och beställt hem de böcker som kommer behövas de första veckorna (har t.o.m. läst den ena Rodnar). jag är redo.

SvaraCitera

Jag blir oerhört kränkt utav tanken på salstentor. 

SvaraCitera

NEMI:
Kom inte in på något jag sökt till hösten. blöp
Bra dock att slippa möjligheten att misslyckas med ännu en kurs.
Men va fan ska jag göra med mitt liv?  Gråter

Inget som du kanske inte redan vet... Kanske, fortsätta att söka för folkhögskola, det finns kurser som är små eller stora. Om man misslyckas med en kurs så är det inte så farligt, grejen är att man lär sig något och tycker att det man lär sig är intressant. Små kurser är enklare att fokusera på, det kanske bara är en eller få gånger i veckan, många erbjuder kurser i personlig takt och det kan ta några månader till år.

Dåligt tips kanske, men så att du har någonting att syssla och pyssla med om du önskar. Hjärta

SvaraCitera

Skolan drar igång om en vecka och jag har många uppgifter som ska vara klara tills dess.

Så nu sitter jag här och försöker. Motivationen är 0 typ.

SvaraCitera

Fasiken: Men det troligaste scenariot är att jag en dag kommer lacka ur totalt efter ännu en dryg /otrevlig kommentar/bemötande från kollegorna och bara gå hem.

smack that bitch up. Du får aldrig låta någon trampa på dig, nu är det försent men nästa gång du märker att någon gör ett övertramp, markera direkt! Icke!

SvaraCitera

ont;
måste "bara" få tag på boende i sthlm sen kan mitt examensarbete börja +__+ det lutar dessutom mot att var inom funktionell programmering vilket är helt sjukt, då industrin knappt hunnit med i utvecklingen, och det råkar vara precis det jag är intresserad av
Och det skall vara inom finanssektorn hahaa, med miljonärer och miljardärer som kundbas trololloo

SvaraCitera

Idag har jag kommit igång med omtentaplugget på ett föredömligt vis, på Grycksbo folkbibliotek

SvaraCitera

duolingo är fan beroendeframkallande. är 30% fluent i tyska och pluggar danska på level 4.

"edderkoppen og bjørnen drikker vin og øl" Hjärta

SvaraCitera
reben

har kan man va så jävla dålig på att skriva det är helt otroligt

SvaraCitera
latest comments older comments