Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Take it away, Ögon!

Citera
Ämnesetiketter

Kudhos:
Nu ringde de och gav jobbet. Wooo

Ska jobba extra fram tills studierna är över och sen som vanligt över sommaren!

Ingen semester för dig alltså? 😉 
GZGZ!! 

SvaraCitera
reben

har hemtenta till imorgon kl fem

fattar typ inget
eller jo alltså jag ser uppgiften asmkt som "utvärdera ert eget arbete" o de hade jag kunnat göra på fem sidor. men man måste ju få in lite analys utifrån litteratur. o de går fan ej. fast har ju iof inte läst den...

vill ba strunta i de o dricka vin ist men kanske borde vara bättre person än så

hur mkt e 2k ord? 3 sidor ?

SvaraCitera
Kudhos

Kryptonian:

Ingen semester för dig alltså? 😉 
GZGZ!! 

De kan erbjuda någon vecka ledighet om man ville. Ska titta in på det men semester tog jag hela förra sommaren. Inte ett år till :))

Tack!

SvaraCitera
reben

funderar på att plugga inför omtentan den 15e o dissa den här tentan 4 now

men blir skämmigt o säga till dom i projektgruppen ba
"ne struntade i det här"
vill ju inte säga att jag lämnade in o fick underkänt de e ju skämmigt

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Tenta idag, kändes som att det gick bra vilket betyder underkänt. nice femton poäng till efter woho 

SvaraCitera

Kudhos:

ååååh 🙁 hoppas den de valde SÖG RÖV och de ångrar sitt val än idag.

Och du kommer hitta något jobb där de älskar dig ska du se!

verkligen! jaa jag hoppas det 😀 men nu håller jag på att ansöka till en YH-utbildning istället tjohoo

SvaraCitera

Har jobbat 8 timmar idag på min favorit avdelning på mitt favorit boende.
Trivs så himla bra där. Jag känner till det mesta. Känner personalen och de boende.
Så glad över att jag har fått ett kortare vikariat där nu under hela april.
Hoppas dock det blir förlängt till sommaren och tills semestervikariatet börjar.
För ska vara där i sommar igen. Blir min sjätte sommar på stället.

Sämre går det med motivationen till att plugga. Var supertrött efter jobbet och gäspade hela vägen hem. Har sovit en stund men det tycks inte hjälpa.
Ska äta lite och sen försöka skriva lite idag.
3x3 uppgifter att skriva om - och jag har inte ens börjat.
Sista dagen för inlämning är på måndag. Längtar inte.

Däremot ser jag fram emot 1-2 april då jag åter ska till skolan för gruppdiskussioner och liknande. Himla intressant att träffa andra - från andra kommuner - som jobbar med liknande som jag gör.

SvaraCitera

De ansvariga på mitt program suger så hårt. Vi har inte ens något schema just nu, och fick ett mejl klockan 17 om att de satt in en föreläsning imorgon helt plötsligt. Det står inte ens vad den handlar om...

SvaraCitera

imorgon är det heeeeelg eller juste ska skriva prov på lör

SvaraCitera
reben

nu är den frågan jag tkte verka svårast på tentan klar

fyfan va dåligt
asså skojar inte

skriver verkligen detta bara för att jag inte ska känna mig som en loser som inte gör någonting. känns bättre få ig än inget alls tror jag. haha om jag ens hinner bli klar till inlämning. hoppas lärarna inte kmr ihåg ens namn efter att ha läst detta.

ok finns iof några riktiga idioter i min klass som måste skriva något sämre men ändå

dööör

SvaraCitera
Lounge

reben:
nu är den frågan jag tkte verka svårast på tentan klar

fyfan va dåligt
asså skojar inte

skriver verkligen detta bara för att jag inte ska känna mig som en loser som inte gör någonting. känns bättre få ig än inget alls tror jag. haha om jag ens hinner bli klar till inlämning. hoppas lärarna inte kmr ihåg ens namn efter att ha läst detta.

ok finns iof några riktiga idioter i min klass som måste skriva något sämre men ändå

dööör

också gjort liknande

ibland blir man chockad över när man får tillbaka resultatet och faktiskt är godkänd

beror mkt på lärarna =)

SvaraCitera

Godkänd i uppsatsen, är så himla lättad. Nu ska jag satsa på att vara medelmåtta resten av studietidenCool

SvaraCitera
reben

Lounge:

också gjort liknande

ibland blir man chockad över när man får tillbaka resultatet och faktiskt är godkänd

beror mkt på lärarna =)

så var det på min förra hemtenta, hade verkligen ingen aning om vad jag skrev om, gjorde den precis som idag på sista dagen. så tänkte typ att om jag får g på denna så är den här skolan verkligen värdelös

men alltså, det här är fan sämre haha har ingen aning om vad kommunikationsteori och analys är

2h kvar nu och en fråga kvar

SvaraCitera
Lounge

reben:

så var det på min förra hemtenta, hade verkligen ingen aning om vad jag skrev om, gjorde den precis som idag på sista dagen. så tänkte typ att om jag får g på denna så är den här skolan verkligen värdelös

men alltså, det här är fan sämre haha har ingen aning om vad kommunikationsteori och analys är

2h kvar nu och en fråga kvar

D bådar väl gott inför denna iaf.. Bättre att lämna in något man inte är nöjd med och hoppas på d bästa liks. Hejar på dig!!

SvaraCitera
latest comments older comments