Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments older comments

reben

hatar redovisa redan ångest hur blev de såhär

SvaraCitera

så trött på vän jag läser kurs med. sååååå måååånga onödiga frågor hen själv kunnat besvara om hen bara kunde tänka efter själv INNAN frågorna ställs.
blöö

ska få in resultat från kurs idag. den kurs jag är nervös inför.... åååååh..... har ej kommit än, hoppas d är inne efter lunch iaf.....

SvaraCitera

Blivande_japan: så trött på vän jag läser kurs med. sååååå måååånga onödiga frågor hen själv kunnat besvara om hen bara kunde tänka efter själv INNAN frågorna ställs.
blöö

Det finns inga dumma frågorBlink Men ja, somliga har en tendens att fråga på instinkt istället för att tänka efter själva. Det kan jag också störa mig lite grann på ibland.

SvaraCitera

Fattar inte... Tydligen var jag den ENDA som fick VG på seminarieuppgiften. 5 st blev underkända och resten godkända. Trodde denna lärare avskydde mig?!?! Och alltså amerikanen är ju sjukt mycket duktigare än vad jag är, förstår inte hur HAN kunde bli underkänd när jag fick VG. Det var inte ens en så svår seminarieuppgift. Herregud. Min final essay kommer gå skitdåligt. Jag vet det. Vi ska tydligen skriva en uppsats inom ramen för komparativ politik, men den ska 1) baseras på litteraturen vi läst och 2) tillföra något nytt till ämnet. Hur ska lilla jag komma med nåt nytt? Gråter VAD SKA JAG ENS SKRIVA OM? Blir som en mini-masteruppsats ju. Uuuughughgugh. 

SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Det finns inga dumma frågorBlink Men ja, somliga har en tendens att fråga på instinkt istället för att tänka efter själva. Det kan jag också störa mig lite grann på ibland.

haha åh hatar d uttrycket
jag kan ta det om det bara är typ någon fråga, men blir lack när det är så uppenbart att eprsonen helst inte ens vill tänka efter själv...

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Jag orkar inte diskutera saker med idioter... hatar verkligen diskussionsgrejs seminarier ibland. Till det bättre är att jag eventuellt ska få bli rådgivare i genderfrågor, fy vad bra det skulle vara med ett jobb hoppas hoppas HjärtaParty

SvaraCitera

varför är inte poängen inne än???????????? ååååååh

SvaraCitera

Var en av de som fick högst löneförhöjning. Det går bra nu.

SvaraCitera

ok klarade hemtentan, jävligt skönt, men vet ej hur d gick med gruppuppgiften i samma kurs 

SvaraCitera

Så kommer jag och;
Ska svara på ca 175 mail, kategorisera diverse avsändare (1 avsändare per mail)
Kontakta ca 50 personer per mail&telefon
Utöver det;
Skriva klart min uppsatts om en neurolog som jag finner väldigt intressant, lära mig 2 monologer (1shakespeare, 1 valfri.) 

Så jag ska nu iväg till SU och spendera dagen där. social liv.. vad är det.

SvaraCitera

Ringde 1 st chef på 1 myndighet. Han svarar med 1 asotrevlig ton MEN JAG HAR INTE LAGT NÅGRA LEDIGA JOBB UTE och jag blev helt :(( va

Sen fick han asdåligt samvete och tipsade mig om jobb och ville kallprata om annat och gav mig nr och blabla och verkade skämmas lite. Mhm. Hoppas han sover sämst ikv över att ha gjort mig ledsen i några sek.

SvaraCitera

jag var sådär nära o kaxa tillbaka. Tur att jag höll mig

SvaraCitera

kakakaka:
 jag var sådär nära o kaxa tillbaka. Tur att jag höll mig

vad hade du tänkt säga Galen

SvaraCitera

GalenGalen 

Tickstart:

vad hade du tänkt säga Galen

SvaraCitera

shit fick VG på 6/6 uppsatser förra delkursen
helt sjukt
de rättades av olika lärare också dvs det va inte ba snälla lärare utan jag skrev faktiskt bra uppsatser. kan inte fatta det lol har så dåligt självförtroende
är stolt att jag lyckades så bra trots allt

SvaraCitera
latest comments older comments