gick till skolan idag, det var slöseri med tid men kan känna mig maximalt duktig bara för d o inte göra ngt konstruktivt resten av veckan nu
Idag hade jag två lektioner psykologi som jag är inte intresserad av. Jag hade också biologi (jätteintressant!) och latin. Efter skolan pluggade jag lite matematik och ryska.Provveckan börjar nästa fredag 😮
Min programmeringslärare är så dryyyyyyg. Han blir aldrig klar. Han bara snackar så kommer han in på något sidospår och tappar tråden. VARJE föreläsning har slutat med "Oj! Vi har inte hunnit gå igenom det här."
"NÄ FÖR DU ÄR UPPTAGEN MED ANNAT VÄRDELÖST SOM DU FÖRSÖKER FÖRKLARA I MINSTA DETALJ"
missa skolan igen
håller på med första hemtentauppgiften. har ingen aning om vad jag sysslar med elle rom jag är på rätt väg eller inte....
Kudhos:
Min programmeringslärare är så dryyyyyyg. Han blir aldrig klar. Han bara snackar så kommer han in på något sidospår och tappar tråden. VARJE föreläsning har slutat med "Oj! Vi har inte hunnit gå igenom det här."
"NÄ FÖR DU ÄR UPPTAGEN MED ANNAT VÄRDELÖST SOM DU FÖRSÖKER FÖRKLARA I MINSTA DETALJ"
😀
låter som min databasföreläsare
han pratade mest om hur bra kth-studenter är och hur dåliga konsulter är
att kth-studenter ofta blir konsulter var nog ngt som gått honom helt förbi
Blivande_japan:
😀
låter som min databasföreläsare
han pratade mest om hur bra kth-studenter är och hur dåliga konsulter är
att kth-studenter ofta blir konsulter var nog ngt som gått honom helt förbi
snacka om att snacka skit om sin egna spegelbild
jobbade i åtta timmar
fick utskällning för att jag inte hälsade på en random person i trappuppgång. "kan du det sociala spelet? man ska hälsa på varandra." kanske smart att inte ha en hund lös som hopper upp på en om man vill prata om normer. fucking bitch!
tevepro: fick utskällning för att jag inte hälsade på en random person i trappuppgång. "kan du det sociala spelet? man ska hälsa på varandra." kanske smart att inte ha en hund lös som hopper upp på en om man vill prata om normer. fucking bitch!
wtf!? sjukt vidrig kommentar. hälsade hen på dig då?
Blivande_japan:
wtf!? sjukt vidrig kommentar. hälsade hen på dig då?
alla som låter sin hund löpa fritt är idioter. jag må vara sjukt partisk, men blev biten som 2 åring och har typ ärr för livet sen dess. och ett ärr på magen.
hatar verkligen hundar. vill döda allihopa.
Blivande_japan: wtf!? sjukt vidrig kommentar. hälsade hen på dig då?
jag lyssnade på smashing pumpkins på full volym så jag vet inte. men jag antar det.
blev biten av en schäffer som min mor tömde en pepparsprej på rakt i ögonen, så jävla rätt.
Lonesome Sparrow:
alla som låter sin hund löpa fritt är idioter. jag må vara sjukt partisk, men blev biten som 2 åring och har typ ärr för livet sen dess. och ett ärr på magen.
håller med.. även om de tror sig ha koll på sin hund så vet man aldrig+varför utsätta folk för osäkerhet+rädsla
tevepro:
jag lyssnade på smashing pumpkins på full volym så jag vet inte. men jag antar det.
aha. kan ju förstå lite om personen blev bitter när den hälsade, men fortfarande vidrig kommentar