nu är allt inlämnat och klart skönt
Blivande_japan: aha! hade fått för mig att du läste typ biologi/kemi på högskolenivå.
det verkar nog lätt som det. är som sagt en nörd.
Blivande_japan: går du på samma gymnasium som jag gick på förresten? kom på att du kanske ej vet var jag gick, men syftar på det största gymnasiet i kommunen/trakten. minns att de hade styrketräning som valbar kurs där också iaf.
åh, gick du på karategymnasiet? den tanken borde verkligen ha slagit mig tidigare. om så, så är det samma, ja. läser inget RIG/NIU-program dock, bara vanlig natur natur. jag tänkte att du vistades här tidigare p.g.a. kth eller något sådant.
Plugget känns så bra just nu. Jag älskar det jag pluggar. Är sjukt svårt, och visst känns det omöjligt ibland, men jag har verkligen hittat det jag brinner för och det är en otrolig lättnad. Älskar liksom att känna att jag ägnar min tid åt något jag verkligen vill göra.
Har nu skickat iväg praktikrapporten, en dag innan deadline. Det känns skönt. Fick just svar från en av mina examinatorer om att han tagit emot den, och det är han jag internetstalkat hela kvällen. Han verkar ganska skön. På Facebook skriver han att han är glad att Bromma stängs ner, att han tycker rysshotet är överdrivet och att det är fint att höja taket för ersättning för sjukförsäkringen. Han verkar vettig. Har bara hört negativa saker om honom från andra studenter, har själv ingen erfarenhet, men han verkar ju vettig åtminstone.
Nu ska jag skriva klart seminarieuppgiften till imorgon. Sen vaknar jag imorgon och går till läkaren för att övertyga hen om att jag behöver träffa en psykolog. Att skriva det på tangentbordet nu ger mig rysningar. Uhguhgurhghg.
åh, gick du på karategymnasiet? den tanken borde verkligen ha slagit mig tidigare. om så, så är det samma, ja. läser inget RIG/NIU-program dock, bara vanlig natur natur. jag tänkte att du vistades här tidigare p.g.a. kth eller något sådant.