Jag har jättemycket att göra och känns ba helt hopplöst. Kommer jag verkligen hinna?????? Åh.
redovisningen över, nu kan man äntligen koncentrera sig på tentan o inte nå tramsuppgift.
skakade som fan när det var min tur måste verkat nervösast av alla. börjar bli irriterad på det där. går ju inte över. o sen nästa gång tänker man ba på att man kanske skakar så blir d ännu värre ???? borde gått klart retoriken
Jag har varit borta två ggr i veckan. kommer att bli utkastad. måste bli bättre på att ta mig till skolan
Har pluggat tentorna men asså, svårt att hålla motivationen igenom. Är en gnutta osäker liksom oavsett

representerar plugget väl
Kommer kugga så hårt 😀 😀 😀
Har så dålig disciplin nuförtiden. Hemtentan ska in på fredag, jag har inte ens börjat. Har en jobbig uppgift som jag måste få klar också som jag segar med. Uuuh. Behöver en pluggkompis.
Stör mig så mkt på en snubbe i vår Facebookgrupp. Han håller jämt på och vill fråga om "vilken sida står X på? vilket kapitel kan man läsa om X på?" MEN LÄS BOKEN SOM OSS ANDRA ISTÄLLET FÖR ATT HÅLLA PÅ.
Det är helt sjukt hur 7 veckor av den utbildningen jag går förändrat mig på det viset, och gett mig helt nya glasögon. Hela tiden så applicerar jag saker jag läser, upplever, ser etc utifrån det jag har lärt mig. Jag ser på människor och mig sj på 1 helt annat sätt.
D låter klyschigt men tror fler kan känna igen sig sj i det jag skriver.
kakakaka:
D låter klyschigt men tror fler kan känna igen sig sj i det jag skriver.
ja!!!! man blir ju helt uppslukad av det man pluggar så tillslut är det ju utifrån det som man ser resten av världen.
inlämningen till seminariet till imorgon klart. nu är det bara den "riktiga" uppgiften för veckan kvar.......
sämst schemaläggning :((((
Började en ny snubbe på mitt jobb idag, ganska tjusig får jag nog medge. Han ska jobba med samma grejer som jag så vi kommer sitta i samma team. Äntligen lite män!!! hehehe
men hittar honom inte på FB ville ju stalka honom.
sa att jag ej kunde jobba imorgon. min mage är så jävla kass så måååste försöka vila och bli frisk om jag ska orka skola. hata magkatarr