Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments older comments

Gick tidigare. Blir så jävla på denna jävla skit. Det är frustrerande 

SvaraCitera

Det går ganska bra på praktiken. Jag fick en liten självförtroendeboost när jag såg att vår CEO like:at ett inlägg jag gjort för vårt teams Facebooksida. Rodnar Han är liksom askänd och cool och nice och jag ba OMG OMG OMG!!!

SvaraCitera

jag har en charmig, rolig och snäll irländsk kollega som säkert är minst 10 år äldre än jag

nyseparerad dessutom

gillar

SvaraCitera
Kudhos

Skola från 10 till efter 20. 

Dumma animeringarna..

SvaraCitera

på den dryga vecka som jag ansvarat för företagets facebooksida har jag genererat 60 nya följare. jag är nöjd. 

<- så nöjd

SvaraCitera

första ansökan om sommarjobb inskickad

SvaraCitera

Ska ta bil och söka jobb på annan ort personligt imorn. Är typ nervös.

SvaraCitera

Grvan:
Ska ta bil och söka jobb på annan ort personligt imorn. Är typ nervös.

lycka till mannen

SvaraCitera
Kudhos

redovisning + 5 inlämningar på en dag. Förtjänar en klapp på axeln för det asså.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

alla tre kompletteringar måste kompletteras/ förbättras... fan nästan stolt att ingen av dom blev sågade helt...

SvaraCitera

lämnade in en asdålig hemtenta i onsdags. fältarbete nästa vecka. men nu e d fredag o gin o tonicGlatt skålande

SvaraCitera

skola om exakt 10 timmar uhhhhhh vill inte dit me varenda cell av min kropp 

SvaraCitera
höna

Upp kl 06 imorn då. Fan ente nice

SvaraCitera

seminarie i matte imorgon

har ej gjort särskilt många uppgifter än...

SvaraCitera

Jag känner mig lite dålig pga klantade mig förra veckan. Ska dock rätta till det denna vecka och hoppas att det är okej. Det var en olyckshändelse, och jag tror det är ganska lugnt trots allt. Får försöka tänka så - det händer. Alla gör misstag. Mitt misstag är inte hela världen. 

SvaraCitera
latest comments older comments