Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments older comments

snor: G KLARADE UPPSATSEN!! Oh my gooooooood jag är STATSVETARE!!!!!! JAG TAR EXAMEN!!!!! JAG KLARADE DEEEEEEET OMG JAG TRODDE ALDRIG JAG SKULLE KLARA DET EFTER ATT JG BLEV UNDERKÄND FÖRRA ÅRET MEN JAG FUCKING GJORDE DET OCH NU ÄR DET KLAAAAAASRT JAG KLARADE ÄNTLIGEN UPPSATSJÄVEEEELN!!!!'nn

Omg, grattis Soni! PartyHjärta

SvaraCitera

Sagitta:

Omg, grattis Soni! PartyHjärta

TAAACK HjärtaRodnar

SvaraCitera

Sagitta:
Började på kurs idag, najs det var. Vill fortfarande bli sjukgymnast dock...

vad hindrar dig 

SvaraCitera

jag är trött nu mitt huvud faller sönder kolla smulorna på golvet mm vet ni det brukade vara en hjärna nu ska jag gå hem och vila hejdå

SvaraCitera
Lounge

börjar plugga på måndag efter fleeeera månaders sjukskrivning

SvaraCitera
Lounge

skumt

SvaraCitera

passaro:

vad hindrar dig 

Kommer inte in där jag bor, i Uppsala. Varför vill alla som är smartare än mig plugga här 🙁

SvaraCitera

mina kollegor gav mig blommor och choklad när jag jobbade mitt sista pass. så gölliga. på ett sätt älskar jag att jag jobbar med tanter. de har sin charm. 

1545977_10151852952187344_261277658_n.jp

har inte riktigt förstått att jag är klar. det känns overkligt. känns konstigt att jag nu kan säga att jag har en kandidatexamen. liksom... what? har jag? lilla jag? jag är ju bara ett barn. ofta jag tagit examen? sånt som vuxna gör? känns skumt, hahaha. 

SvaraCitera

Jag har pluggat alldeles för dåligt den senaste veckan så jag tänkte ta igen det imorgon. Matte, svenska, engelska och historia. Mindre kul med algebra men kul med historia, franska revolutionen för att vara exakt. Rätt king 

SvaraCitera
Kudhos

har ångest över tentan imorgon (ja, på en söndag). Främst för att jag gillar inte att läsa koder andra har skrivit, jag gillar inte heller att skriva kod för hand, och dessutom så har läraren "kuggfrågor" i tentan.

SvaraCitera

igår ringde de angående ett jobb jag sökt. var inte alls beredd på det och hade dessutom jättedålig täckning, så samtalet gick lite... sådär

vid ett tillfälle sa han jag pratade med att "det är väldigt bra sammanhållning på det här företaget, lite som en sekt kanske, hehe" men den dåliga mottagningen gjorde att jag inte hörde något av det han sa efter "bra sammanhållning" så jag bestämde mig för att chansa på att han sagt något i stil med att alla som jobbar där är vänner. drog därför till med ett entusiastiskt "ja det låter jättekul och det är precis en sådan arbetsmiljö jag söker mig till!"

han: ... en sekt? det är det inte många som skulle säga att de är lockade av.
jag (inser vad han faktiskt sagt): ehm, hehe, ja, jag är väl lite annorlunda då. tänkte att jag börjar hos er och avancerar till knutby lite senare, hehe.

som tur var skrattade han bara. jisses. 

SvaraCitera
latest comments older comments