Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments older comments

mynona

Glad och lättad, får lite anstånd med uppgiften. Jag tror rentav att den därför kommer att gå snabbare att utföra. 

SvaraCitera

ära studiedb,

K

Jag är väldigt nervös fortfarande efter matte nationella igår. Jag måste få A, annars är allting förstört. Imorgon har jag ett litet tal i svenska med en grupp, som jag inte valde själv för att jag inte har några vänner i klassen. På fredag har jag ett annat tal och på tisdag ett lite större tal i historia, sen är det jullov. 

SvaraCitera
Kudhos

Satte på en 2 timmars daft punk mixtape. Tänkte bli klar under dens körning. 

16 minuter inpå andra omgången av mixtapen. Inte klar än. DET ÄR EN SÅ GALET TRÅKIG LÄXA.

SvaraCitera

Kudhos: Satte på en 2 timmars daft punk mixtape. Tänkte bli klar under dens körning.

åh nice. finns det på spotify tro? jag älskar älskar älskar daft punk och tycker det är asnice att plugga till men har ingen bra playlist.

SvaraCitera
Kudhos

snoret:

åh nice. finns det på spotify tro? jag älskar älskar älskar daft punk och tycker det är asnice att plugga till men har ingen bra playlist.

Inte den bästa mixtape:n men den har högt tempo som fa-an så jag hoppades på att den skulle hjälpa.
It didn't.

SvaraCitera

Kudhos:

Inte den bästa mixtape:n men den har högt tempo som fa-an så jag hoppades på att den skulle hjälpa.
It didn't.

tack!!!hahaha aw. får hoppas jag har mer tur än dig!

SvaraCitera

hej studiedagboken!

jag har nu lyckats skriva lite mer på uppsatsen. plockat bort en del och lagt till en del. känns bra att vara produktiv. hoppas det fortsätter såhär.

Skärmavbild 2013-12-12 kl. 02.33.22.png

SvaraCitera

lol

öppnade kap 1

läste två rader

o ba "nu har ja pluggat tillräckligt"

och helt ärligt få en känsla av att jag faktiskt pluggat lol

Tardig

SvaraCitera

lol skrämselpropaganda på  samhällslektionen

SvaraCitera

På måndag börjar jultemat, gött att slippa riktiga lektioner.

SvaraCitera

Saknar att skriva i denna. 

SvaraCitera
Kudhos

hatar att ha föreläsningar vid 15;00. Börjar sent, slutar sent. Man hinner inte göra något innan, man hinner knappt göra något efter.

SvaraCitera

ditt bästa jag:
lol skrämselpropaganda på  samhällslektionen

?

SvaraCitera

Betygen sätts imorgon och ingen lärare har talat om för mig vad för betyg jag kommer få och varför. Idioten till svenska-och engelskalärare har jag inte haft min redovisningen för att han inte kan planera en lektion och aaarrrghhh. Satt med den typ halv två på natten för att verkligen få den klar för jag varit sjuk/frånvarande hela förra veckan. Så nu bara avbröt han lektionen för vi var tvugna på att kolla någon fucking film som inte hör till något. Varför är alla efterblivna i min omgivning?  Jag är så stressad, jag kommer bryta ihop snart 

SvaraCitera

dazed:

?

organiserad brottslighet är jätteutbrett alla brott är hemska och ingen borde göra brott för det är skitfarligt, det är fel att folk utan pengar stjäl en tomat från ica osv

blev högljudd debatt som jag vann 

SvaraCitera
latest comments older comments