beroende på hur jobbigt det är att läsa på 100% med detta upplägg kanske jag kan läsa snabbare/fler kurser parallellt, men ah. 100% på detta sätt är mer rimligt för mig att klara än 100% i fysiskt klassrum med elever födda 97-95 (för ja min kommun är så liten att komvux-elever får ha lektion ihop med gymnasiet)
nonstop jobbar väl inte lärarna så det går ju långsammare under lov ändå
hej hur tänker du nu? syv presenterade detta förslag för mig, antar att han har koll på att denna distansskola har lärare året runt då det är lite av deras affärside vad jag förstått
elverpigen:
hej hur tänker du nu? syv presenterade detta förslag för mig, antar att han har koll på att denna distansskola har lärare året runt då det är lite av deras affärside vad jag förstått
vad är det för skola? låter påkostat! är vad vid ca "hej jag är hemma med sjukt barn vi har inga vikarier din uppgift blir rättad kanske om ett år eller aldrig"
vad är det för skola? låter påkostat! är vad vid ca "hej jag är hemma med sjukt barn vi har inga vikarier din uppgift blir rättad kanske om ett år eller aldrig"
:s
jag vet inte hur det är förutsätter att det är möjligt att läsa jämt pga det sa han
oavsett: iden med att läsa en kurs i taget passar nog min skadade hjärna bättre än klassrumsundervisning 8 kurser parallellt. är nti
Skola och jobb nästan konstant från 8 till 21:30 på fredag. Najs.
hahahahah 3 dagar o liggr asmkt back. skyller allt på att jag inte fått mina böcker än.
det går an, om blott knappt
visst har jag klart över godkänt i alla ämnen jag läser, men att toppa A i allt när jag varje morgon överväger att inte ens gå till skolan, är svårt. jag gillar plugget som sådant, och alla mina idéer, men orken att utföra dom hänger inte riktigt med i motivationen att få det klart.
måste försöka än mer.
ledig torsdag & fredag för att sedan jobba lördag-fredag. blöllhllgt. dock har robin börjat skolan nu och jag erbjöd mig att jobba på fredag trots att det är en ledig dag, dels för att jag inte har något att göra ensam hemma & för att en saneringsgubbe kommer hit o sprayar nåt inne på toan så jag inte får gå in där på 4 timmar, och dels för att man får något lönetillägg om man jobbar på en egentligen ledig dag. men dom behövde inte någon extra på fredag.
ska få en ny gruppchef
alla gruppchefer är asnice o roliga men just hon jag ska få är tvärtom
hon jag har nu är asbra o rolig
sdpfsofkmdkdkmkjdnfifn
jag försöker läsa 1 artikel på typ 20 sidor. har nu på 2h kommit till sida 8 o fattar 0