Aviseringar
Rensa alla

Vår Gemensamma Studie- och Arbetsdagbok

latest comments older comments

Är påmin sommarkurs i estland. En ryska frågade mig om folk i små städer i sverige har bredband. Jag tänkte typ "tror hon jag kommer från afrika eller?" Så jag började skratta och sa ja.et visade sig dock att de inte är så vanligt i ryssland, så hon bleblev inte då glad...

D

SvaraCitera

amsi:
och grattis!

thnx amsi. har du hamnat i allt det malmö latinstrulet eller :O

SvaraCitera

manul:

thnx amsi. har du hamnat i allt det malmö latinstrulet eller :O

ja :(:(:(:(:(:(

SvaraCitera

Hårdkörning på kneget idag. Tror bestämt att tiden går långsammare nu när det är första veckan efter semestern, nåja, snart är man tillbaks i hjulet.

SvaraCitera

då var de sista uppgifterna i mattekursen inlämnade. 

finns ju 1 risk att det är något enstaka fel jag måste korrigera, men är säker på att större delen av det är rätt. 

tror iofs ngn asse ska ringa mig å fråga kring sista uppgiften jag lämnade in, men å andra sidan är jag väldigt säker på den så överlever nog

SvaraCitera

Var på Siusmöte på arbetsförmedlingen idag. Va la sköj. Party

SvaraCitera

Mitt jobb är semester Cool

SvaraCitera

Knegaren:
Hårdkörning på kneget idag. Tror bestämt att tiden går långsammare nu när det är första veckan efter semestern, nåja, snart är man tillbaks i hjulet.

Vad jobbar du med bror? 

SvaraCitera

matteuppgifterna är nu rättade, väntar ba på att bli uppringd på typ tisdag för att få ngn sorts muntligt prov

har precis lämnat in kexjobbsuppsatsen till hanledaren också

SvaraCitera

har precis lämnat in skit1 till examinatorn

SvaraCitera

csn har sagt att jag kan få pengar i år igen. det känns bra

SvaraCitera

Järn:
det är pga äcklig kommunal ist för statlig

Man måste ju faktiskt hålla med majoren om något är jag rädd.

SvaraCitera

håller på att förbereda min muntliga presentation

känns inte som jag hinner med någonting på mina 15 min.......

SvaraCitera

Har börjat plugga igen, känns fett bra att ''göra något vettigt om dagarna'' även fast jag typ bara har två lektioner Tisdag-Torsdag.

Har håla, tillbringar tiden hemma istället för i deprimerande skollokaler som framkallar ångest.

Gillar inte min nya klass, den känns blond. Fast vi läser med komvuxarna, de verkar lite engagerade.

Blev för övrigt tagen för att vara förstaårs elev idag, hallååååå jag är året äldre än treorna och ni tar mig för att vara sexton?! Känner mig kränkt, haha.

SvaraCitera

så sinnessjukt nervös och ångestfylld inför presentationen idag.

att jag vet att min examinator är djävulen reinkarnerad gör ju knappast saken bättre....

SvaraCitera
latest comments older comments