blev på festhumör nu..... men ja ska träna imorgon
kollade på reakläder och köpte mat!
va äre för fest du ska på?
den ja länkade!!! i tråd1
Hittade du nåt fynd? Blev det nåt gott? Studentkalas, inga förväntningar whatsoever.
Knegaren:
Hittade du nåt fynd? Blev det nåt gott? Studentkalas, inga förväntningar whatsoever.
nä, hittade inget, men d va lika bra för just nu är jag väldigt fattig!
köpte ba lite mat till ikväll typ. d va rabatt på ngn smothieblandning av bör också så köpte d istället för godis. försöker va nyttig
dock har jag hemmagjorda kakor hemma så d går inte så bra......
fan studentkalas
d va längesen
har varken släktingar jag umgås med, vänner, eller syskon som inte redan tagit studenten sen några år tillbaks.
el juste dan tog ju studenten förra året
fan d känns längesen iaf
För att va ont så ska jag jobba på mitt kexarbete lite senare idag
Blivande_japan:
fan studentkalasd va längesen
har varken släktingar jag umgås med, vänner, eller syskon som inte redan tagit studenten sen några år tillbaks.
el juste dan tog ju studenten förra året
fan d känns längesen iaf
Det är andra helgen i rad som jag går på ett. Och alla är väl lika jävliga ändå men vad ska man göra liksom? Dessutom passar inte tjejer i såna där mössor för fem öre. På killar kan det se manligt ut skepp ohoj duvet men så fort jag ser en tjej ta på sig en då är hon plötsligt ful som stryk oavsett hur frsch hon var innan! Klänningarna är väl okej men mössorna, hell no!
Knegaren:
Det är andra helgen i rad som jag går på ett. Och alla är väl lika jävliga ändå men vad ska man göra liksom? Dessutom passar inte tjejer i såna där mössor för fem öre. På killar kan det se manligt ut skepp ohoj duvet men så fort jag ser en tjej ta på sig en då är hon plötsligt ful som stryk oavsett hur frsch hon var innan! Klänningarna är väl okej men mössorna, hell no!
lol
min studieframtid:
skolavslutning snart. bara ett år kvar i grundskolan. ska sedan läsa natur och efter det sitta i skolbänken 5,5 år till för att plugga till läkare.
fick reda på mina betyg idag, förresten. har höjt mig väldigt mycket mer sedan ht. känns bra, allt slit ger resultat.
Skriver på kandidatexjobbet
tror bakgrundskapitlet snart är klart åtminstone
sen blir det till att försöka skriva diskussion och slutsats
Blivande_japan:
Skriver på kandidatexjobbettror bakgrundskapitlet snart är klart åtminstone
sen blir det till att försöka skriva diskussion och slutsats
när ska det vara inne
passe aro :
när ska det vara inne
typ augusti
redovisar sent pga min partner är rätt illa skadad så vi hann ej klart till redovisningne nu i slutet va maj. dessutom ska jag göra klart själv nu
då ska man plugga musikteori då
skulle inte du gå ngn tryckutbildning?
vilket bra minne du har. ja den startar i januari tyvärr. detta är sommarkurs.