nubbie:
Wöwöwöwö, spännande
Kungen ![[party]](/img/smilies/party.gif)
nästan klar med halva hemtentan
m-mmmmmmm
formulera och besvara fyra frågor.. fan är det för jävla skituppgift ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
ååååååååh ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Fyfan har suttit vid datorn och jobbat sedan kl 8. Nu ska jag plugga men är trött i ögonen av allt skärmtittande ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Nej.
svårighetsgrader:
att komma igång med pluggandet: 10/10
att hålla fokus: 8/10
att förstå uppgiften 3/10
har oerhört svårt att komma igång, och när jag väl gör det så blir jag sömnfärdig efter några minuter. får väl börja med tjack helt enkelt.
Jobb klart för idag. Skriva på uppsatsen lite senare. Fan vad fest.
Schism:
får väl börja med tjack helt enkelt.
alla coola killar gjorde det.
sartre
kerouac
m.m.
Orkar inte med skolan, är trött, har ingen ork, dessutom är det inte roligt alls. Vill bara ha sex och få en snäll härlig brud... Mvh en oskuld med problem
jag har pluggat hela typ 2 sidor idag.
Ska ha redovisning imorgon om en bok på ~400 sidor jag inte har läst. Bäst natt detta kommer att bli.
Vågade faktiskt ställa mig inför de personer i min klass som var där idag och testredovisa min hemsida och det var sjuuukt läskigt. Speciellt tystnaden när jag hade pratat klart och när den läskigaste läraren satt och kisade och såg missnöjd ut. Ville sjunka genom jorden ett tag.
STORM:
Vågade faktiskt ställa mig inför de personer i min klass som var där idag och testredovisa min hemsida och det var sjuuukt läskigt. Speciellt tystnaden när jag hade pratat klart och när den läskigaste läraren satt och kisade och såg missnöjd ut. Ville sjunka genom jorden ett tag.
fick du inga applåder sen? ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
MEN fick fett bra feedback, och ypperlig konstruktiv kritik som jag helt och hållet förstod och höll med om, så det var oerhört bra. Nu har jag lite kött på benen inför onsdag, mycket bra.
tevepro:
fick du inga applåder sen?
Haha, nää, efter all feedback dock!
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)