jahapp ännu en dag på SSAB Stålverk ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Har fått nytt jobb på ett asnajs ställe! Happyhappy![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
mailade min gruppchef om fast anställning igår
ville inte ta det på mail egentligen men han är typ aldrig på mitt kontor
men han var där idag.
och bekräftade för mig ännu en gång att han inte glömt bort mig och att han vill få mig fast anställd. han skulle höra med ledningen![[party]](/img/smilies/party.gif)
gonzo:
Har fått nytt jobb på ett asnajs ställe! Happyhappy
vad jobbar du meee?
ehd igen:
vad jobbar du meee?
Är servitris och ibland bartender, men är suuuperdålig på drinkar hehe
Du rå? ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
gonzo:
Är servitris och ibland bartender, men är suuuperdålig på drinkar heheDu rå?
skoj!!
jag jobbar på kundtjänst.. lugnar ner hetsiga kunder osv ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
har lyckats slutföra sju rader på en timme. min hjärna mår inte bra.
Skriver uppsats. Går skitbra. WÖÖÖÖÖÖÖÖ.
ligger och gör hemtenta. fyfan vilken ointressant fråga jag är på just nu. spyr på sociologi då
trum+backbyte löpaxel båda sidor.
Sedan bes2-kontroll ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Jag har en del saker att göra men jagvilleintejagvillintejagvilleinte blööööö. Men jag måste ändå pga ett av mina kursbetyg hänger på att jag får A i den här sista uppgiften.
Har bara två saker att få klart med dom är big ass muthaf-ing uppgifter. Men JAG KAN KLARA DET. Jag måste.
Min framtid hänger på't. Känn ingen press, Chib. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Uppgift: göra eget val av hemsida. Ska nog göra en hemsida för mina foton men det känns så lol. Tar högst mediokra fotografier, folk kommer tycka att jag har hybris när dom ser det. Blä.
STORM:
Uppgift: göra eget val av hemsida. Ska nog göra en hemsida för mina foton men det känns så lol. Tar högst mediokra fotografier, folk kommer tycka att jag har hybris när dom ser det. Blä.
De fotona som jag har sett är bra. Bry dig inte om vad folk kommer tycka, för det finns alltid folk som tycker så om vad det än handlar om.
Hjärtlös:
De fotona som jag har sett är bra. Bry dig inte om vad folk kommer tycka, för det finns alltid folk som tycker så om vad det än handlar om.
Tack! Vad fin du är.
Du kanske får vara min testkanin sedan. Kan länka sidan så får du tycka till lite.
STORM:
Tack! Vad fin du är.
Du kanske får vara min testkanin sedan. Kan länka sidan så får du tycka till lite.
Tack (detsamma) :$
Det kan jag absolut vara, lovar att jag är så uppriktig jag kan.