Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

knullade nyss bara så ni vet

SvaraCitera

amsi:

knullade nyss bara så ni vet

Var det bra?

SvaraCitera

g*nus:

Var det bra?

ja, som fan!

SvaraCitera

Har gett mig själv orgasm 3ggr idag.
Alla tre har varit väldigt intensiva.

SvaraCitera

stereo total:

Har gett mig själv orgasm 3ggr idag.
Alla tre har varit väldigt intensiva.

fan vad bra!

SvaraCitera

jag förstår inte hur någon kan komma av vaginalt samlag. vet inte om det är så att det finns en stor andel kvinnor som gör det, eller om de bara tror att de kommer för att största delen av det sex de haft varit motvilligt.

SvaraCitera

amsi:

fan vad bra!

Ja! Tycker att det är så mysigt med sånna här dagar. Man ligger i soffan, tittar lite på tv, onanerar lite, äter lite godis. SEMESTER.

SvaraCitera

stereo total:

Ja! Tycker att det är så mysigt med sånna här dagar. Man ligger i soffan, tittar lite på tv, onanerar lite, äter lite godis. SEMESTER.

det är mysigt! jag kommer nog inte onanera så mycket den kommande vecka eftersom jag är med min partner, och hens dusch är rätt värdelös i snusksyfte.

SvaraCitera

amsi:

det är mysigt! jag kommer nog inte onanera så mycket den kommande vecka eftersom jag är med min partner, och hens dusch är rätt värdelös i snusksyfte.

Onanerar du bara i duschen? Eller är det typ där du kan vara ifrån från partnern just nu?

SvaraCitera

stereo total:

Onanerar du bara i duschen? Eller är det typ där du kan vara ifrån från partnern just nu?

nej, onanerar överallt, men kan inte få orgasm utanför duschen, delvis pga att jag är en lat jävel. hade jag velat onanera ifred nu hade jag fått det, har en mycket respektfull partner.

SvaraCitera

amsi:

nej, onanerar överallt, men kan inte få orgasm utanför duschen, delvis pga att jag är en lat jävel. hade jag velat onanera ifred nu hade jag fått det, har en mycket respektfull partner.

Aha. Jag har försökt att duschonanera några gånger men aldrig lyckats uppnå klimax. Lite trist. Är också rätt lat och kör gärna på det som jag vet funkar.

SvaraCitera
latest comments older comments