Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Nu är jag jättesugen på jättemycket sex för övrigt. Men får vara utan ett tag till. Hmpf.

SvaraCitera
sincan

Oväntat att hitta passe här[badgrin]

SvaraCitera

Galet mkt sex sista två dagarna.

SvaraCitera

Killen kom i mig, fick en socka att stoppa under, sprang ner för trappan, glömde stänga dörren. Hans mamma kom in när sockan ligger på golvet jag sitter på toa. Glömde att nån var hemma, och att låsa dörren. Hon såg mig och sockan. sockan hade lyckats bli blodig också. Och den familjen måste vara den mest öppnaste familjen när de gäller sex. ojdå. Ingen bryr sig. Men spela roll. Tänkte berätta iallafall.

SvaraCitera

Det var allt för längesen. Borde åtgärda, börjar känna mig smått sexuellt frustrerad. [sad]

SvaraCitera

SNART KAN JAG HA ETT FUNGERANDE SEXLIV IGEN WOHO. [crazy]

SvaraCitera

Tobbish:

[crazy][crazy][crazy][crazy]

SvaraCitera

Nintendo:

SNART KAN JAG HA ETT FUNGERANDE SEXLIV IGEN WOHO. [crazy]

vadå då?

SvaraCitera

Exner:

[crazy][crazy][crazy][crazy]

[blush][blush][blush][blush]

SvaraCitera

Homunculi:

vadå då?

Krånglande preventivmedel, sen latexallergi. Men ska få en spiral uppkörd i livmodern snart [wink][crazy]

SvaraCitera

Nintendo:

Krånglande preventivmedel, sen latexallergi. Men ska få en spiral uppkörd i livmodern snart [wink][crazy]

låter mysigt, löser dina problem på heltidsbasis i så fall?

SvaraCitera

Homunculi:

låter mysigt, löser dina problem på heltidsbasis i så fall?

Aah, sen kan jag förhoppningsvis bli /care i fem år och ej behöva tänka på´t [crazy]

SvaraCitera

Ska ha sex imorgon med världens underbaraste person. Vi är alltid passionerade 🙂 Föreställ er hollywood filmer blandat med porr så har ni en bild av hur det går till 😉 it's nice[love]

SvaraCitera

bunnyfunny:

Ska ha sex imorgon med världens underbaraste person. Vi är alltid passionerade 🙂 Föreställ er hollywood filmer blandat med porr så har ni en bild av hur det går till 😉 it's nice[love]

låter underbart, skicka gärna en video till mig där ni har penetrerande samlag. tack på förhand[smile]

SvaraCitera

bunnyfunny:

Brokeback Mountain mixat med Anal Whores 3?

SvaraCitera
latest comments older comments